Nooit meer!

De fiets heeft een poosje pauze, de rolstoel nog steeds een lekke band. En ik moet heel voorzichtig doen met mijn geblokkeerde heup. En kan daarom lekker schoenloos door het huis en terras. Aan schoenen krijg ik een steeds grotere hekel. In plaats daarvan draag ik nu okselkrukken. En dat loopt toch lekker! Ook bij het aanrecht heel handig, je kunt er gewoon op blijven steunen terwijl je beide handen vrij hebt om je eten te bereiden.
Wie wil er nou toch aan zo’n elleboogkruk! Ik nooit meer.

Dit bericht werd geplaatst in Leven met lichamelijke beperking en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Nooit meer!

  1. bentenge zegt:

    Supersonisch steungerief !

  2. Het zou natuurlijk mooi zijn als die heup uit de blokkade schiet maar tot die tijd zal het vast een prima middel zijn om mobiel te blijven

  3. Appelvrouw zegt:

    – Bentenge,
    Mooie titel zou dat geweest zijn!

    – Henk,
    dat zou zeker mooi zijn omdat het behoorlijk pijn doet, maar ook omdat ik al heel wat weken zo lekker op dreef was met opruimen en schoonmaken.
    Rolstoel en stokken geven mobiliteit en een sneller herstel doordat ik niet forceer.
    En natuurlijk is het erg leuk om geduwd te worden door bijzondere mensen, zodat het geen saaie of droevige gebeurtenis is maar je met buikspierpijn thuis komt. Het is voor mij vooral een sociaal gebeuren en op die manier mensen te leren kennen.
    Rolstoel is voor mij hetzelfde contact-middel als voor veel mensen de hond.
    Maar gelukkig kan ik ook heel vaak fietsen of op de elektrische en kortere stukken op de gewone, en dat blijf ik er in houden want dat is echt genieten op een gewone fiets.

Geef een reactie

