Zaadlikkers (18+)

Wat zijn die nou aan het doen?
Dat vroeg ik me af.
Het duurde even voor ik doorhad dat ze viezigheid uithaalden.
Die smerige slakkenparing die wel uren kan duren.
Hun zaaddumper (dat blauwe) komt ergens bij hun kop naar buiten.
Het zijn hermafrodieten, tweeslachtig, maar ze paren liever met een ander dan met zichzelf.
Zo draagt de ander de eitjes van de een, en omgekeerd.
Al parend likken ze de ander helemaal af om al het zaad binnen te krijgen.
Echte zaadlikkers dus, harrejasses.

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op Zaadlikkers (18+)

  1. JasMien zegt:

    ieuwwww hihi de natuur is toch geweldig he!!
    wel een aparte manier van “vrijen” …

  2. Hahaaaaaaa getver. Wat een smerig verhaal. En ook nog uitgerekend dat ik net aan de lunch zit šŸ™‚

  3. Appelvrouw zegt:

    Henk,
    dat krijg je er van als je 18+ bewaart tot je lunch.

  4. Gerrit zegt:

    Wat kan liefde, en de seks die er wegens omstandigheden bij hoort er soms toch smerig uitzien. šŸ™‚

  5. Appelvrouw zegt:

    Gerrit,
    Maar gek genoeg zouden we dit heel vertederend vinden als het twee poesjes of konijntjes waren

  6. Appelvrouw zegt:

    JasMien,
    Ja wel apart, maar vissen doen het nog veel aparter, en vogels, en wat te denken van spinnen šŸ™‚

  7. reinejragolo zegt:

    Met dit regenachtige weer bulkt het overal van de naaktslakken. Een welkome dis voor dieren die wat hoger in de voedselketen staan.

  8. bentenge zegt:

    Toch wel wonderbaarlijk. Had geen idee dat zaadlikken zwanger maakte. Moet mijn leraars misschien even terecht wijzen.

  9. Rob Alberts zegt:

    Wat heb jij het weer plastisch omschreven ….

    Diervriendelijke groet,

  10. Henk Bossema zegt:

    Heb recentelijk op internet gelezen dat beffen gezond is. In de vaginale afscheiding bij opwinding schijnt een stofje te zitten dat de kans op hartfalen vermindert. Al een minimale hoeveelheid zou heilzaam werken. Bovendien schijnt het voor de gebefte dame ook voordelen te hebben maar hoe dat precies zit weet ik niet meer. Leeftijd he? Dat had ik 50 jaar geleden moeten weten. šŸ˜‰

  11. Appelvrouw zegt:

    – Reine,
    We moeten zelf ook eens leren ze in de wok te gooien.
    Schijnt best lekker te zijn.

    – Bentenge,
    Inderdaad, we zijn nooit goed voorgelicht.

    – Rob,
    Dat plastisch omschrijven is een manier om het er niet van over mijn nek te gaan šŸ™‚

    – Henk B,
    Nou bah. Dat zeiden ze ook van sperma.
    Als iemand gezond wil worden dan niet likkend aan mijn lijf. Al die bacterieen in iemands mond…

    Denk je dat je niet ziek geworden was als je vaginale afscheiding had opgelikt?

  12. Henk Bossema zegt:

    Ik ga aardig gezond door het leven in de zin van ‘geen kwaaltjes, geen pijntjes en (meestal) een onverwoestbaar goed humeur. Maar of dat nu van vaginale afscheiding komt of van iets anders of dat het gewoon zo is dat weet ik niet. Wel ben ik blij en dankbaar dat het zo is want ik besef dat het niet zomaar heel gewoon is.

Geef een reactie

