Koeienstier=kween met stierlijke verlangens (18+

Een kween is een koe met teveel mannelijke hormonen waardoor ze niet volgroeid is, en niet drachtig kan worden.
Maar ze is soms wel-lustig.

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Koeienstier=kween met stierlijke verlangens (18+

  1. Zie het gewoon een beetje als doktertje spelen. Heb als kind zijnde altijd dokter willen worden

  2. bentenge zegt:

    Kween-nie-zenne

  3. Appelvrouw zegt:

    – Reine,
    nee, brooks

    – Henk,
    Haha… en ik wou als kind graag naar de dokter, maar toen speelde ik nooit met andere kinderen dus moest ik wachten tot ik 45 was, of zo voor ik zo’n leuke onderzoeker ontmoette.

    – Bentenge,
    🙂

  4. Gerrit zegt:

    En jawel, hij doet het. 🙂 Het past niet helemaal in het verhaal over kween, maar ik moest er wel aan denken toen ik dit zag, dus vandaar dit moois. 🙂

  5. Appelvrouw zegt:

    Gerrit,
    Ja! even de cookies accepteren en ik zie een jongen op zijn koe liggen, en de koe op de jongen (ongeveer). Lief he.

Geef een reactie

