Op zoek naar de opening (18+

En wat doe je dan op een regenachtige dag?
Na lang met de fotocamera in de aanslag eindelijk een positie van het rund gekregen waarbij je zijn speenloze zak kunt zien (Reine, beeld bij het woord).

Na wat luieren op bed, wat jammer dat ik niet langer kan liggen, begon ik te fantaseren.
Nou ja, over openingen.
Om die te vinden/bekijken heb ik een spiegel nodig.
Zo kroop ik even later over de grond op handen en knieën met een spiegeltje in de hand.
En dit was wat ik zag!

Wellicht het muizengat.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Op zoek naar de opening (18+

  1. bentenge zegt:

    Onderzoekster in hart en nieren ?

  2. Gerrit zegt:

    Een op handen en knieën kruipende Appelmevrouw en een klimmende muis op zoek naar misschien wel de zelfde opening.??? Hoe mooi kan de natuur soms toch zijn he. 🙂

  3. Appelvrouw zegt:

    Bentenge, tot in t gaatje

  4. Appelvrouw zegt:

    Gerrit, de muisis dood. Ik trof n bliwdrog restje in n muizenvorm zonser skelet. Echt mooi

  5. even wat PUR inspuiten en er komt geen muis meer in of uit

  6. Appelvrouw zegt:

    Henk, omdat er n leiding loopt ben ik bang dat dw hele smurry pur de boel vastzet. Zal ManB deze tip meegeven.

  7. Gerrit zegt:

    Ik heb in bijna al mijn auto’s nog muizen op bezoek gehad, er was er zelfs een bij waar een nest in was gebouwd, ik weet dus wat je soms aan kunt treffen. 🙂

    Je hebt gelijk Appelvrouw, ten behoeve van de leiding die er ligt kun je het gat beter met polyester afdichten, je koopt het bij een automaterialenzaak.

  8. Appelvrouw zegt:

    Er blijken veel meer gaten te zitten. ManB neemt het onderzoek en afhandeling op zich. Dank je Gerrit voor de tip.

  9. reinejragolo zegt:

    Bedankt dat je weer de moeite hebt genomen om dit schriele rund onder de buik te aanschouwen.
    Moeder natuur kan dus buitengewoon weerbarstig zijn.

Geef een reactie

