Doorzichtig 18+


Hoe langer ik onder de koude douche sta, hoe groter de kick en is het me nooit koud genoeg.
Na wat extra verzorging kies ik mijn kleren, iets wat ik nog nooit zo bewust gedaan heb.
Een witte zachte bh, zodat de vormen goed te zien zijn en de bewegingen deinend als golven.
Voordat ik de bh er overheen trek neem ik mijn borsten in de handen. Ze zijn vol vandaag alsof ik mijn minnaar ga ontmoeten.
In de spiegel staan ze dankbaar mooi te zijn.
Handen om mijn borsten, hoe lang is dat ook alweer geleden? Handen die er van hielden en een orgastisch gevoel teweeg wisten te brengen.
Maar dat zal nooit meer gebeuren.
De witte licht-doorschijnende bh laat een donker puntje zien in het midden. Het witte shirtje eroverheen verbergt slechts de kleur, niet de vorm.

Het rode stringetje, welke ik van een vroegere minnaar kreeg en nooit voor hem droeg (want het ging toch altijd snel weer uit), trek ik nu langzaam aan terwijl ik in de spiegel kijk. Het stond me echt altijd lelijk, maar vandaag is het prachtig.
Verbeeld ik het me of zijn zelfs mijn billen strak en zonder putjes?
De stof van de lange rok streelt ze op subtiele wijze als zachte mannenhanden die straks de kracht gaan opvoeren.
Met recht opgeheven hoofd loop ik door de kamer, kijk eens door het raam, loop naar de hal en open de voordeur
alsof ik op iemand wacht.
Maar het is woensdag.

Dit bericht werd geplaatst in Affaires of wat daar voor door kan en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

20 reacties op Doorzichtig 18+

  1. Rob Alberts zegt:

    Wat een begin van de woensdag.
    En dan te bedenken dat voor de meeste mensen woensdag alleen maar gehaktdag is …..

    Vrolijke groet,

  2. Hondje zegt:

    En de rest van de dagen in de week, heb je daar geen tijd voor. Voor as maandag misschien een uitzondering.

  3. Gerrit. zegt:

    Mooi en subtiel geschreven Appelvrouw.

    Groet uit het mooie Drenthe. πŸ™‚

  4. Appelvrouw zegt:

    – Rob,
    Je moet er niet aan denken!
    Geen dag voor de erotiek.

    – Hondje,
    Maandag – Wasdag
    Dinsdag – Naaidag
    Woensdag – Gehaktdag
    Donderdag – Boodschappendag
    Vrijdag – Huishouddag
    Zaterdag – Boodschappendag
    Zondag – Klussendag

    k denk niet of ik maandag een uitzondering kan maken want dan ben ik wel een hele week van slag.

    – Gerrit,
    Als mannen ook zo subtiel was was het erotische leven een stuk spannender πŸ™‚

  5. en vergeet natuurlijk niet je witte kniekousen en de paardenstaartjes πŸ™‚

  6. Blewbird zegt:

    Een koude douche is fijn en goed voor de doorbloeding. Jammer van de teleurstelling en mooi spannend geschreven!

  7. Appelvrouw zegt:

    Henk,
    Hoe weet jij dat nou! Ik heb 1 paardenstaart opzij
    en witte sokjes behoren bij mijn standaard uitrusting

    – Blewbird,
    Die koude douche vind ik heerlijk op pijnlijke gewrichten, met name de spieren.
    Of het gezond is? Geen idee, ik heb geen vergelijk met als ik die koude douche niet zou nemen πŸ™‚

    Voor mij was het geen teleurstelling, ik wist dat er niemand zou komen πŸ™‚

  8. LoverI zegt:

    De woensdagavond is voor de arbeiders!

  9. reinejragolo zegt:

    Het is bizar hoe een mens zich kan kwellen.

  10. Appelvrouw zegt:

    LoverI,
    Ach wat jammer dat ik daar niet toe behoor

    _ Reine,
    Kwellen of verlekkeren?

  11. bentenge zegt:

    Woensdagavond, eerder neigend naar donderdag. Ik las het logje en dacht even. In de spiegel staan ze dankbaar mooi te zijn. Doe ik dan ook maar even.
    Maar effe serieus… wat een ernstig stukje. Ik neem wat leerpunten mee. Dank je wel.

  12. Appelvrouw zegt:

    Bentenge,
    Het leuke van lezen is dat ieder er het zijne uit kan halen. En soms lezen mensen wat ik schreef πŸ™‚
    Maar wat men ook interpreteert: het is altijd goed.
    Je maakt me nieuwsgierig wat de leerpunten zijn

  13. Appelvrouw zegt:

    Reine,
    dat is ieders’ eigen beleving. Je kunt natuurlijk alles uit de weg gaan, ook liefde, want liefde is ook kwelling, evenals sport. We kunnen heel mat leven zonder pieken en dalen. Heeft niet mijn voorkeur (maar ik ken het ook niet, misschien is het leven dan juist wel veel fijner)

  14. Pingback: Semi-doorzichtig 18-. | bentenge

  15. Matroos Beek zegt:

    Wat een prachtig en oprecht stuk… stukje… stukken… Neen, zo bedoel ik het niet. In ieder geval πŸ‘

  16. Appelvrouw zegt:

    Matroos Beek,
    Hoe je het niet bedoelt vraag ik dan maar niet πŸ™‚
    Dankje.

  17. EJW zegt:

    Genoten van je beschrijving. Zelf kijk ik zelden meer in de spiegel behalve als ik me moet scheren maar ook dat stel ik soms uit. Het uiterlijk wordt er met de jaren niet mooier op dus richt ik me noodgedwongen meer op het innerlijk. Dat is onveranderd gebleven. nog net zo lief als vroeger,

  18. Appelvrouw zegt:

    EJW,
    Mijn spiegels hangen altijd ondersteboven dat is minder confronterend, maar in dit soort verkleedpartijtjes hang ik ze weer recht want dan ben ik nog wel om aan te zien, ook al weet ik dat ik 10 jaar geleden een heel stuk slanker en een aantrekkelijker was.
    Als je binnenkant onveranderd is gebleven, ben je dan helemaal niet veranderd?

  19. EJW zegt:

    In de kern wel, ik zie nu nog veel dingen van vroeger in mezelf terug

Geef een reactie

