uit in een ander land

Het is alweer een poosje geleden dat ik met HteD een midweek vakantie hield.
We zijn toen zelfs een middag in het buitenland geweest, ondanks mijn motto: eigen land eerst.
Ik weet er echter niets over te zeggen want sinds een paar weken ben ik uitgepraat. Soms is kijken ook wel genoeg.

Dit is de St. Remigius kerk in Borken, Duitsland.

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op uit in een ander land

  1. bentenge zegt:

    Mooie foto. Soms is niet veel zeggen zoveel leuker.

  2. reinejragolo zegt:

    Het gedenken van Remigius is toepasselijk op deze zondag van de Heilige Drie-eenheid..

  3. Arjan Fernhout zegt:

    Fide Deo (vertrouw jezelf)

  4. Netjes met de lijnen naar de hoeken.

  5. Appelvrouw zegt:

    – Bentenge,
    Soms beleef ik niets wat me genoeg boeit het op te schrijven.
    En soms ben ik veel te moe of zoals nu ook bezig met schilder en naaiwerkjes, dan kom ik niet aan geduldig blogs lezen en schrijven toe.

    – Reine,
    Dankje voor je aanvulling.
    Dat maakt bloggen wel leuker.

    – Arjan,
    Moest ik eens gaan doen.

    – Henk,
    En binnen de lijntjes blijven

  6. HteD zegt:

    ik ben deze plaats helemaal vergeten ,, volgende keer beter .

  7. Appelvrouw zegt:

    HteD, jij bleef bij de auto. En bij de andere kerk liep ik er omheen en begon het te plenzen, terwijl jij verstandig in de auto was blijven zitten, en me toen nog kwam redden uit die enorme plensbui

Geef een reactie

