In een kistje

Twee van deze kistjes gekregen, en geschilderd, straks kan de deksel erop, en zijn de bijzondere poppen netjes opgeborgen zodat schoonmoeder ze niet direct ziet en verwijtend en beschuldigend piept waar ik toch mee bezig ben.
Ik zou willen dat die hele familie zich eens liet gaan, gewoon lekker vreten, lekker dansen, lekker vrijen. Geen gezanik over ongezond eten, dik zijn, pijn lijden, sex, en sterk zijn.
Gewoon eens lekker lachen om vieze of domme dingen in plaats van altijd alles onder controle houden alsof we poppen in een kistje zijn.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op In een kistje

  1. bentenge zegt:

    Controle is een illusie ?

  2. Af en toe mag je best eens flink uit de kist komen 🙂

  3. Appelvrouw zegt:

    – Bentenge,
    Controle is volgens mij gebrek aan vrijheid. Je geeft de ander en jezelf geen ruimte tot ontwikkelen.
    Maar iedereen zal zijn eigen interpretatie hebben voor controle.

    – Henk,
    Ja, dat zeg je mooi toepasselijk.

  4. EJW zegt:

    Erg dat schoonmoeders zich overal mee bemoeien. Oude wonden zijn nu opengereten

  5. Arjan Fernhout zegt:

    Over dat soort schoonmoeders kan ik wel een onbetamelijke grap vertellen. Oma gaat met Jantje naar het naaktstrand. Jantje vraagt: “Oma, mag ik aan je tepeltje zuigen?” Oma: “Ja hoor, Jantje, maar wel in de buurt blijven!!”

  6. Appelvrouw zegt:

    EJW,
    Zijn er bij jou oude wonden opengereten?
    Kan soms diep zitten.

    Arjan,
    Het heeft een hele nacht geduurd voor ik een verklaring had voor het in de buurt blijven 🙂

  7. Jokezelf zegt:

    You go girl!

  8. Vervreemdend mooi beeld. En inderdaad, als ik meer haar had, zou ik het ook vaker los willen gooien. 😉

  9. Appelvrouw zegt:

    Joke,
    Yeh!

    – Ezelgedachten,
    Erg mooi gezegd.

  10. reinejragolo zegt:

    De liefde bindt.

  11. Appelvrouw zegt:

    Reine,
    maar er blijft altijd een scheiding

Geef een reactie

