Pauze

Vanmiddag een eindje gefietst en was hard toe aan een pauze.
Uitzicht op zorgverzekering Mensiz aan het Winschoterdiep in Groningen stad (links in beeld)
Rechts in de verte is het stadion maar vraag me niet wat die rode en die hele hoge panden zijn. Ik ken Groningen niet zo goed.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Pauze

  1. Ik vind het gebouw van Mensis nogal intrigeren vanwege de scheve bouw

  2. HteD zegt:

    ik vind die rechte gebouwen nogal intrigerend .
    de naam Menzis is juist geschreven zoals in deze regel .

  3. Appelvrouw zegt:

    Henk J,
    Ik heb er een betere foto van, maar weet niet hoe ik die in een reactie moet plaatsen.
    Hier een van internet.
    http://www.architectuur.org/xlfoto.php?pr=150&id=3&nr=1
    Maar misschien ken je het al.

    HteD,
    Dankjevoor de correctie, jij weet altijd zoveel.
    Ik kijk er zo tegenaan alsof ze mij een doos lego hebben gegeven en ik overal maar wat neer gezet heb.

  4. Wat een constructie zeg. Hier draai je je hoofd nog wel een keer voor om

  5. Appelvrouw zegt:

    Henk J,
    Toen het er net stond was het nog in een lege omgeving en heb ik wel af en toe staan kijken. Was nu alweer lang geleden dat ik het zag.

Geef een reactie

