het is alweer de 24e

Je komt er, ondanks de werelddrama’s, niet onderuit, dat voetbal.
Dus wat mij betreft: zet m op vanavond!
Dat het sinaasappelsap rijkelijk mag vloeien uit de appeltjes van oranje.

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op het is alweer de 24e

  1. Hondje zegt:

    Dit figuurtje kan alleen van jou komen, net zoals het zadelstandje van maandag.
    Wens je een mooie gezellige voetbalavond toe

  2. EJW zegt:

    Als ik er zo een had ging ik naar de dokter

  3. bentenge zegt:

    Wat staat dat mooi zeg.

  4. Appelvrouw zegt:

    – Hondje,
    Over dat zadelstandje ga ik het echt niet hebben!
    Het was een heel fijne avond, zo lekker rustig.

    – EJW,
    Haha… foute plaats, je zou naar vrouwen moeten gaan.
    Niet naar mij want ik hou niet van dat formaat en helemaal niet van ribbels.
    Maar ze zijn er heus wel.

    – Bentenge,
    Bijzonder he, onverstoorbaar.

  5. LoverI zegt:

    Bron van vitaminen!

  6. Appelvrouw zegt:

    LoverI,
    Dat is voor velen na vanavond hard nodig.
    Voor anderen na gisteravond al.

  7. Blijft natuurlijk een lullige sport. Goed gezien

  8. Appelvrouw zegt:

    Henk J,
    Wat adrem.

Geef een reactie

