Mijn nieuwste aanwinst

Ik weet het, de foto is maar een snelle kiek om mijn nieuwste aanwinst te showen en mijn fantasieën.

Reuze enthousiast werd ik toen ik dit in de kringloop zag liggen voor maar 2 euro.
Je vraagt je af of ze daar de waarde er van kennen, hadden ze er 10 euro voor gevraagd had ik het waarschijnlijk ook gekocht.
Nu is het extra mooi, maar er is wel een dilemma.
Schilder ik dit bureau kersenhoutkleurig of rustiek eikenhout? Van beide kleuren heb ik accessoires maar ik kan niet kiezen voor dit kastje.
Wat zouden jullie kiezen?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Mijn nieuwste aanwinst

  1. wokkesplak zegt:

    Ik zou het kastje roze lakken past beter bij het mannen hoofd 😄

  2. Rob Alberts zegt:

    Bloedrood ???

  3. Aad Verbaast zegt:

    Niets meer aan doen!
    En die vrouw met ontblote borsten kreeg je ook zo maar gratis bij? Heerlijk!

  4. In dezelfde kleur als het varken. Past ie niet onderin het kastje ?

  5. Appelvrouw zegt:

    – Wokke,
    Dat wordt mij nu teveel Dumolin kleurig. Als het nou biggetjes roze was…

    – Rob,
    Teveel ellende in de wereld, geen rood kastje nu.

    – Aad,
    Hm.
    Die vrouw kreeg ik er inderdaad maar zo bij, maar haar jurk was wel netjes gesloten voordat ze hier aankwam.

    – Henk J,
    Vreemde kleur kies jij uit. Dat wordt zoeken, of mengen.
    Dat varken past natuurlijk in stukjes gesneden prima in de pan, maar niet in de kast.

Geef een reactie

