pasen en kerst zijn al voorbij (18+)

Mijn oog jeukt, mijn nier kookt.
Pasen is allang voorbij, de kachel brandt nog af en toe,
en het leven in de kast gaat door.

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op pasen en kerst zijn al voorbij (18+)

  1. Rebbeltje zegt:

    Denk dat we vandaag ook met de barbies gaan spelen…krijg 2 logetjes 😉

  2. Appelvrouw zegt:

    Rebbeltje,
    En het jochie van 8 erbij? dat wordt lachen. Alhoewel jochies tegenwoordig heel lief met barbies spelen heb ik al een paar keer gezien, maar alle 3 willen ze ze vooral uitkleden.
    Ik wens je een leuke speeltijd.

  3. toch wel bizar met een hoofd van Ken dat daar ligt te sudderen. Barbies met kannibalistische trekjes ?

  4. bentenge zegt:

    Oei. Maar wat staat die spin daar nu toch te doen ? Ooh wacht, dat snap ik ondertussen. Maar die voetjes zijn er dan weer te veel aan ?

  5. Appelvrouw zegt:

    Henk,
    Vrouwen zijn bizar.
    Die op de voorgrond staat met een bebloed mes voor de vastgebonden Ken.
    We weten nooit zeker of ze kannibalisten zijn of sadisten. Maar gezien hun broodmagere lijfjes en spillepoten geloof ik niet dat ze eten.

  6. Appelvrouw zegt:

    Bentenge,
    Jij let ook overal op!
    Er had misschien wel een kruis door die roze voetensticker gemoeten, geen zoete sex.
    Maar daar heb ik niet over nagedacht.

  7. reinejragolo zegt:

    Het was ook de bedoeling om Hans (van Grietje) op te eten. Dat was dus niet gelukt.
    Wel de oma van roodkapje maar dat was weer geen man.

  8. Appelvrouw zegt:

    Reine,
    Sprookjes zijn ingewikkeld, en hebben soms een gruwelijke oorsprong. Of er nu een man of vrouw opgegeten word (of smelt).

  9. EJW zegt:

    Dit is een gedicht, ook al zie je het misschien niet zo

  10. Appelvrouw zegt:

    EJW, jawel dat is Levi Weemoedts dichtstijl 🙂 Dat had ik nog niet gezien.

  11. EJW zegt:

    Daar lijkt het inderdaad op

Geef een reactie

