Het geheime leven in mijn kast (18+)

Dit is niet geschikt voor kinderen en roze wolkjesdromers.

Ik heb een geheime kast, met een geheim leven. Soms doen zich daar wonderlijke voorvallen voor, en met genoegen trek ik om de paar dagen het deurtje open. Heel misschien, als het niet al te ver over de grens gaat, zal ik iets laten zien wat er gebeurt. Maar het is niet de bedoeling mijn lezers, en trouwe fans te schockeren dus af en toe moet ik een grens stellen wat wel en niet openbaar kan.
Voor eerst is hier de crew. Die kan er nog wel mee door toch?

Dit bericht werd geplaatst in Phicen hot toys fantasie en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op Het geheime leven in mijn kast (18+)

  1. Rebbeltje zegt:

    En dat allemaal om en rond de rode bank… 😉
    Mooie verzameling heb je

  2. Rob Alberts zegt:

    Leuke tiepjes …

    Vrolijke groet,

  3. Appelvrouw zegt:

    – Rebbeltje,
    ik heb nog wat hoofdjes die niet op de foto staan, hoofdjes zijn van deze poppen heel makkelijk te verwisselen zodat je niet zoveel lijfjes nodig hebt.

    – Rob,
    En variabel inzetbaar

  4. reinejragolo zegt:

    Waarom zou je kinderen van alles onthouden? Ik ken wel wat voorbeelden van mensen die te beschermd zijn opgevoed.

  5. Fijn dat ze eindelijk uit de kast komen

  6. els zegt:

    Alles uit je kast halen zodat de kast leeg wordt.

  7. Appelvrouw zegt:

    Reine,
    Mijn kinderen mogen zulke dingen niet zien, ze zouden maar op verkeerde gedachten komen.

    – Els,
    Er zijn mensen die van leeg houden, maar ik ben optimist en zie alles graag vol

  8. EJW zegt:

    Types die ik in het echt niet tegen zou willen komen maar veilig achter de pc gezeten durf ik wel.

  9. Appelvrouw zegt:

    Zo is de mens, EJW. Het scherm biedt veel veiligheid. Aardige dame die ik ken noemt het de hoerenkast. Waar ik nou nooit aan gedacht heb, omdat ik er nooit geweest ben.

  10. bentenge zegt:

    The crew looks fine. Maar hier en daar een beetje udnerdressed.

  11. Appelvrouw zegt:

    Bentenge,
    We zijn allemaal zonder kleren geboren. Deze dragen tenminste nog iets.

  12. Wil zegt:

    Boeiende crew!

Geef een reactie

