Ranzig (18+)

Naarstig op zoek op de online tvgids naar een vermaak-avondje.
De laatste om af te strepen.
Eens zien, ranzigheid wil ik, gore ranzigheid.
Make-overs van vrouwen die eerst mooi waren.
Of mensen met enge aandoeningen zoals haar op hun schaamstreek of puntjes op de boezem, uitpuilende navels, puntneuzen of kromgroeiers.
Doe mij maar een potje vette ranzigheid in plaats van een informatieve docu of leerzame kwis.
Mensen die naakt op een eiland elkaar leren kennen tijdens een overlevingssessie.
Mensen van 370 kilo die hun bed niet meer uit kunnen en 4 kilo kip per dag nodig hebben. Lekker ranzig vet langs hun kinnen sijpelend.
Maar de gids laat het afweten.
Sexlessen van Goedeloeloe Liefjes mag om mij, het kan me niks schelen, als het maar ranst.
(Bron foto)

Maar er is niets ranzigs op tv vanavond.
Of toch… wacht, ho stop!
Reclame!

Even een bijpassend muziekje er bij ok?

Een gel voor the big O.
Er wordt een ongekend orgasme belooft.
Ze hebben namelijk ontdekt dat er door het orgasme endorfine vrijkomt, jawel, nieuws dat iedereen allang weet, het geluksstofje. Maar dan moet je wel de juiste vrijer hebben, en dat zeggen ze er niet bij.
In gedachten voel ik even tussen mijn dijen waar ik sinds 3 april, sinds de niersteeningreep en dubbele J erin, niet eens meer durf te komen.
Geen enkele dag heb ik over wilde avonturen gedroomd omdat ik niet van die gel afwist.
Zou het me echt gelukkiger maken?

Zou het niet veeleer een domper zijn omdat de confrontatie dat het diepe intense gevoel van eerder er al 6 jaar niet meer is?
En niet alleen die confrontatie, maar ook dat ik nooit meer zal voelen wat ik met Vroems had.
Wat een rotreclame ook!
En dan het “gedoe” van een orgasme moeten krijgen.
Wind mij nou maar gewoon op, zonder gerag of O-gel.

Meneer Doreks ik heb een veel gelukkiger leven,
en ben veel blijer en vrijer
sinds ik niet meer hoef te orgasmeren.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Ranzig (18+)

  1. bentenge zegt:

    Ik vraag me echt af wat die spin naast die 18 staat te doen. Hmmm.

  2. Appelvrouw zegt:

    Bentenge, ooit een spin over je huid laten kriebelen?

  3. Parende 50+ers ? Hoe ranzig wil je het hebben. Zelf ga ik liever voor een culinair hoogstandje

  4. Rob Alberts zegt:

    Voor ranzigheid hoef ik dus ook geen tv meer aan te schaffen.
    Ik blijf gewoon jouw blog volgen.

    Misschien dat jij nog eens flink over de scheef gaat?

    Afwachtende groet,

  5. Appelvrouw zegt:

    – Henk J,
    “Feeder” is dan het eerste wat in me opkomt bij een culinair hoogstandje, zeker in combinatie met ranzig.

    – Rob,
    Die kans is vrij groot want tegen de 60 schaam ik me niks om als vrijende 50+er bestempeld te worden 🙂

  6. reine jRagolo zegt:

    Een overal doet het wel goed tegen smeer,

  7. Appelvrouw zegt:

    Reine,
    Dat is zo, en gel is een smeer(sel)

  8. EJW zegt:

    Een middagje Kalverstraat, daar kom je genoeg ranzigheid tegen

  9. Appelvrouw zegt:

    is te ver weg voor me, EJW

Geef een reactie

