eindelijk rust

Het was een leuke week, veel aanloop, en vriendin Jetty kwam logeren.
We bakten cake met rumrozijnen en ze stofzuigde, roerde in het eten, deed de afwas en maakte me steeds aan het lachen zodat ik nogal wat pijn kreeg want van het lachen gaat de urine klotsen in het slangetje tussen blaas en nieren en dan blaas je je nieren op.
Maar geeen man was veilig gisteravond, we hebben ze allemaal afgemaakt.
Vanmorgen vertrok ze weer
met een kater.

Wat ben ik blij met de rust. Vanaf nu heb ik geen enkele afspraak meer staan. Bezoek is allemaal in de eerste week geweest.
Maar beste mensen, ik ben nog tot ongeveer half mei uit de running hoor!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op eindelijk rust

  1. Rob Alberts zegt:

    Sterkte zo zonder mannen ….

    Beterende groet,

  2. Hondje zegt:

    Veel succes de komende weken
    Is er nog wat over van de rum-rozijnen

  3. Appelvrouw zegt:

    – Rob,
    Beterende groet? Bedoel je dat we ons leven moeten beteren? 🙂

    – Hondje,
    Tuurlijk is daar nog van over, ze ging veel te vroeg weer weg.
    Ik heb aankomende week alweer 2 afspraken maar er kan altijd nog een 3e bij.

  4. Rebbeltje zegt:

    Leuk toch vrouwen onder elkaar en samen genieten
    Heeft toch wel een behoorlijke nasleep…
    Fijne paasdagen

  5. wokkesplak zegt:

    Is het een bezwaar dat ik even langs deze weg op bezoek kom ? Ik beloof je ik zal mij inhouden en niet druk zijn ook al kost mij dat erg veel moeite. Ik heb het gevoel dat het wel eens uit de hand kan lopen als wij elkaar ontmoeten. In ieder geval rustige Paasdagen, ik kijk uit naar het vervolg van “Eindelijk rust ” In tùt fan Wokke , misschien helpt het.

  6. reinejragolo zegt:

    Prachtige natuur op de foto. Geniet er maar van.

  7. Natuurlijk wens ik Jetty veel sterkte met haar kater

  8. Appelvrouw zegt:

    – Rebbeltje,
    Het is heerlijk dat ManB op vakantie is en ik alweer ontdek hoeveel leuke mensen er bestaan.
    Vorige vakantie van hem was ik ook uit de running en had genoeg hulp maar dit keer is het pas echt heel gezellig.
    Zelfs met een mannelijke logé, maar dat lijkt alweer zo lang geleden.

    – Wokke,
    Jij mag heel vaak langskomen. Als je je kunt inhouden ben ik bang dat ik vreselijk moet lachen, alleen al bij het zien van de glundering in je ogen, tenminste: ik stel me voor dat ze glunderen. En dan krijg je een rumrozijntje, in ruil voor een tùt, dat helpt altijd als hij welgemeend is.

    – Reine,
    Ja, zeg dat, mooie natuur, Jetty vond dat ook en probeerde de molen te fotograferen

    – Henk J,
    Dat zal ik doorgeven. Ikzelf wil de foto wel eens zien die ze hier maakt.

  9. misschien gaan we de foto nog zien als jij het vriendelijk vraagt

Geef een reactie

