Kinky

U snapt het al bij het lezen van de titel;
ik hou van kinky,
en een stapje meer.
Maar ik zou geen vrouw zijn als het zo eenvoudig lag, nee het moet ook nog subtiel.
Als kind al fantaseerde ik er over om weerloos te zijn, liefst zelfs willoos.
(Alles moest echter wel gebeuren op mijn manier.)
Toch durfde ik nooit aan te geven wat ik verlangde, want zoiets was vast heel gek omdat alle mannen altijd hetzelfde deden ongeacht hoe ik er op reageerde, verkenners heb ik nooit gehad.
Tot ik een pseudo-dokter ontmoette, ik was toen al een oude vrouw. En die … nou ja, die maakte wat los om het maar zo te noemen, ook de touwen die ik altijd krampachtig had vastgehouden, uit angst dat mannen me pijn deden met hun standaard rituelen waar andere vrouwen kennelijk door verrukt raken en wat bij mij tot niets leidde.
Dat ritueel bleef gelukkig achterwege.
Subtiel was het toverwoord en dat hoefde ik hem niet te vertellen.

En nu heb ik weer een afspraak met een dokter.
Maandag 3 april.
De dag dat ik op een tafel mag liggen, en mannen in witte pakken me door een lange gang rijden.
In een fel verlichte kamer komen mijn benen in de beugels.
Een oudere zorgzame man zal mijn adem controleren en weerloos maken zodat ik me volledig overgeef en ze met me kunnen doen wat zij willen.
Dan gaat een andere man, nogal afstandelijk typje, met een apparaatje dat water spuit, mijn lichaamsopening in waar ik doorgaans alleen door plas en nu dus vol water gespoten wordt.
Dat zal nog eens een bijzondere ervaring zijn!
Maar ik zeg je dat ik er de zenuwen van krijg want het is in een echt ziekenhuis, met echte artsen die mijn niersteentje gaan laseren (URS behandeling) zodat ik het in brokstukken kan uitplassen de komende weken.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Kinky

  1. wokkesplak zegt:

    Der binne ek goeie mannenhânnen genêzende hânnen !

  2. Rob Alberts zegt:

    Het wordt wel een kostbare edelsteen.
    Heb je al kopers voor deze niersteen?

    Bemoedigende groet,

  3. Rebbeltje zegt:

    s6 voor jou en de dr 😉

  4. Dat vergruizen van je nierkeien heb je wel mooi geïllustreerd

  5. Appelvrouw zegt:

    – Wokke,
    dat is waar, genezende handen.
    Net als helende handen, goed voor lichaam en geest.

    – Rob,
    En het kan nog mislukken, dat het met de waterstraal wordt teruggespoten zodat het dieper in de nier komt waar ze niet bij kunnen. Dan moet ik weer op mijn beurt wachten voor een echte snij-operatie.
    Tot nu zijn er nog geen liefhebbers voor mijn kristallen.

    – Rebbeltje,
    Ik zal het aan de dokter doorgeven 🙂

    – Henk J,
    En ik zal meemaken of het enigszins op de werkelijkheid lijkt.

  6. EJW zegt:

    Ik hou niet van kinky en dit lijkt me echt zeer vervelend, en dan moet je nog afwachten of het lukt. Dat laatste hoop ik natuurlijk of je het kinky vind of niet

  7. Appelvrouw zegt:

    EJW,
    Echt kinky zal ik dit niet vinden helaas 😦 vooral niet als ze er ook nog een stent in zetten en die er een paar dagen later poliklinisch weer uittrekken.

Geef een reactie

