Gevaar loert overal

Het gevaar loert overal.
Ik beken dat ik niet tegen het grote wereldnieuws kan maar mijn oren worden er desondanks steeds mee gevuld.
Behalve dan als ik het bos in ga,
dacht ik tenminste
maar toen bleken de paden ook hier niet verhard en vol diepe kuilen waar ik met gevaar voor eigen leven en andermans fiets toch heel wat risico heb gelopen.

Een erg klein risico, dat wel.
Want verderop was veel groter gevaar.
Deze dame zwaaide haar scepter en ik dacht dat de fiets niet snel genoeg kon toen ik haar voorbij reed.

Na een zoveelste modderkuil schrok ik me rot toen dit voorbij kwam.
Zeg nou zelf, dat zie je niet in andere bossen.

Ik was nog nooit zo snel weer terug van een fietstocht.
Maar ja, na het journaal durf ik eigenlijk niet meer te spreken over gevaar hier in het Uffelterbos.
Daarom ter afsluiting iets leuks.
Althans, dat was de bedoeling,
ik maakte een fotoserie van HteD maar op geen enkele foto is hij herkenbaar,
kijk maar.

Dit bericht werd geplaatst in Sprookjes, Uit in Eigen Land en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Gevaar loert overal

  1. Rebbeltje zegt:

    Zijn auto wel 😉

  2. Ik ben natuurlijk dol op rubberen onderbroeken, zwepen en honkbalknuppels. Mijn fantasie slaat dan ook helemaal op hol bij deze beelden 🙂

  3. Appelvrouw zegt:

    – Rebbeltje,
    🙂

    – Henk J,
    Dat wist ik niet, dus natuurlijk is het voor mij niet.
    Ik zal niet zo indiscreet zijn te vragen naar je fantasieën 🙂 Al wil ik ze best horen.
    Voor mijn mooi Phicen poppen heb ik een aantal euh… nou ja, op hol slaande fantasieën in petto. Maar eerst moet iemand nog een spijkerbed voor ze maken, en die is ziek geworden dus dat zal er wel nooit komen.

  4. EJW zegt:

    Heb je na afloop van de fietstocht de fiets door de wasstraat gegooid? Wat een modderpoel daar in het Uffelterbos. Maar goed, heerlijk om er even uit te zijn zonder journaals en kranten. Je komt daar wel de vreemdste figuren tegen, maar HTD- laatste foto- brengt wel een bloemetje mee, hoe lief is dat.

  5. Appelvrouw zegt:

    EJW,
    Ik heb de fiets gewoon weggegooid. Dat bos was op 300 meter afstand, lekker makkelijk.
    HteD brengt vooral paaseitjes, gezelligheid en een kopje thee voor me mee 🙂 Ik werd echt op mijn wenken bediend.

  6. reinejragolo zegt:

    Dat popke dat over de grond kruipt. Kun je daar ook kniekappen voor maken?

  7. Appelvrouw zegt:

    Reine,
    Hm, daar had ik nog niet over nagedacht.

Geef een reactie

