Racen

Zo, dat ging maar net goed, onder de tractor door.
Nog een keer?

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op Racen

  1. reinejragolo zegt:

    Mag ik ff seike. Je accent staat verkeerd.

  2. Appelvrouw zegt:

    Reine, je mag wel seike, ik heb het nét maar veranderd zonder accent, omdat ik niet kan vinden hoe het moet.

  3. als ik ook even mag seike zou ik de motor met zijspan iets anders positioneren zodat het handvat van het stuur niet in het oog van de duopassagier zit 🙂 Ik vindt je foto wel weer erg leuk gevonden Crea Bea

  4. Rebbeltje zegt:

    Ernie zit bert ook altijd dwars ochèrm..

  5. Appelvrouw zegt:

    – Henk,
    Nog een keer dus 🙂
    Het stoort mij ook. Maar zag het pas toen ik thuis was op het beeldscherm.
    Lig daar op de grond, ben niet meer zo lenig dat ik steeds maar weer overeind krabbel om iets anders te zetten, en eerlijk, ik had het daar niet gezien. Vraag me steeds meer af hoe je op een cameraschermpje kunt zien wat je doet.
    En nu heb ik beide speelgoedjes ook niet meer om het nog over te doen, al kan ik ze nog wel een keer lenen… maar die tractor staat er niet meer.

  6. Appelvrouw zegt:

    Rebbeltje, mijn kennis van sesamstraat reikt niet ver. Ik weet niet wie wie is, alleen het koekiemonster, omdat een jochie dat tegen me zei.

  7. reinejragolo zegt:

    Spreek élève op de juiste manier uit en je weet het voor altijd.

  8. Het overkomt mezelf natuurlijk ook dat ik dingen in foto’s zie op mijn pc scherm die me tijdens het maken van de foto niet opvielen. Mijn Fujifilm heeft een kantelbaar schermpje wat ik nog wel eens handig vind als ik een foto maak vanaf de grond of met een heel laag standpunt maar door de zoeker van je camera zie je absoluut beter wat je doet en heb je meer oog voor de kleinere details

  9. EJW zegt:

    Vind één keer als behoorlijk eng, en dan willen ze nóg een keer

  10. Appelvrouw zegt:

    – Reine,
    Ik ben erg vergeetachtig in de toekomst

  11. Appelvrouw zegt:

    Henk, Ik heb ook een kantelschermpje maar daar zie ik het toch niet zo goed op, lichtval met name. ManB heeft een aardig alternatief: camera aan een 1pootstatief vastgezet met de poot omhoog (als handvat), en dan kun je een progje installeren op je smartphone, en via je phone de foto bekijken en camera bedienen. Dan hoef je niet meer op de knieën.

  12. Appelvrouw zegt:

    EJW,
    Nou, die tractor stond hartstikke stil, en op slot 🙂

Geef een reactie

