Een gedicht, wijsheid of rijmpje

Wat het ook is, een gedicht, wijsheid of rijmpje,
het slaat in ieder geval op mij.

“Al draagt een aap een gouden ringt,
het is en blijft een lelijk ding.”

Hoewel ik nu twijfel of ik dit wel mag plaatsen ivm discriminatie.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Een gedicht, wijsheid of rijmpje

  1. Rebbeltje zegt:

    Leuk gedichtje maar ben het niet met je eens…
    Kijk eens wat vaker in de spiegel en zeg je bent een mooie vrouw. 🙂
    Groetjes

  2. Appelvrouw zegt:

    Rebbeltje, dat moet je niet te zwaar zien. Ik ben geen ijdeltuit, en maak me niet zoveel zorgen om mijn grijze haar en dikke ogen (van vermoeidheid of ouderdom). Maar ik zie wel dat de schoonheid van eerder er af is. Maar als je het in je leven moet hebben van je uiterlijk dan zou ik depressief worden hoor, alsmaar met jezelf (en je uiterlijk) bezig, dodelijk!

  3. Je bent zo mooi als je je voelt. Dergelijk kapsel, model windhoos staat je prima hoor 🙂

  4. Appelvrouw zegt:

    Henk J,
    Dat is net zoiets als: je bent zo dik als je je voelt, maar dat gaat geloof ik niet op.
    Och, mijn kapsel, als ik geen staart in heb, kan het wel 3 keer zo wijd uit staan met die wilde krullen en eigenzinnigheid. Daar is een ragebol netjes bij.

  5. Jokezelf zegt:

    Kom zeg, jij bent geen aap en al helemaal geen lelijk ding!

Geef een reactie

