Geluk hangt aan de lijn

Echte-mannen onderbroeken, daar word ik gelukkig van.

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

15 reacties op Geluk hangt aan de lijn

  1. Rebbeltje zegt:

    Vergeet je de zakdoeken niet 😉

  2. wokkesplak zegt:

    Foaral lange jeagerbroeken,…..

  3. Rob Alberts zegt:

    Toch wel alleen als ze schoon zijn?

  4. Wowwww. prachtfoto appeltje

  5. Appelvrouw zegt:

    – Rebbeltje,
    Nee, dankje voor de tip 🙂

    – Wokke,
    Oh die naam herken ik niet. In januari 1927 kostte zo’n broek thans 1,68.
    http://kranten.salha.nl/issue/EvZ/1927-01-15/edition/null/page/8

    – Rob,
    Ja toch wel.

    – Henk J,
    Als jij het zegt weet ik dat het waar is.

  6. reinejragolo zegt:

    Overdag droogt het beter.

  7. ik heb een andere hobby, en eerlijk gezegd vind ik ze ook niet zo mooi, disculpe

  8. Appelvrouw zegt:

    – Reine,
    Maar dan ziet iedereen het hangen

    – JanKrosenbrink,
    Wat voor hobby heb jij?
    Over smaak valt te discussieren.
    De nada.

  9. HteD zegt:

    binnenkort mag je de mijne aan de waslijn hangen , wat een geluk

  10. Appelvrouw zegt:

    HteD,
    Oh fijn! ik zoek er de mooiste knijpers bij.

  11. EJW zegt:

    Mooi compositie heeft die foto. Tegenwoordig noemen ze ondergoed ”Basics.” Zelfs bij Zeeman dat toch een no nonsens zaak is.

  12. Appelvrouw zegt:

    EJW,
    het behoort ook tot de basisbehoeften 🙂

  13. Lover! zegt:

    Ik ben blij met m’n wasdroger!

Geef een reactie

