Al is je wereld nog zo klein, groot maken doe je ‘m zelf

Ik leef in een klein wereldje, volgens de normen van anderen.
Maar ik maak hem zelf net zo groot als ik wil (kan).

Dit beeldverhaal gaat over een man en zijn maitresse. De eerste foto’s ontbreken maar het komt hier op neer:
hij nam haar mee achter op zijn motor naar een fraaie locatie, ontdeed haar van haar motorpak en nam haar bij de hand. De rest hoef ik niet uit te leggen. De kenners begrijpen dat dit geheel op vrijwillige (en verrukte) basis gebeurde.

2017-03-5-de-avonturen-van-doc-oc-01

2017-03-5-de-avonturen-van-doc-oc-02

2017-03-5-de-avonturen-van-doc-oc-03

Ik werd zelf leeggezogen door de horzels en zag af van perfectie (dat is een mooi excuus voor mijn gebrek daar aan).

Dit bericht werd geplaatst in Affaires of wat daar voor door kan en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Al is je wereld nog zo klein, groot maken doe je ‘m zelf

  1. Els Groeneweg zegt:

    worteldoek in plaats van planten,
    dat kan..

  2. Rebbeltje zegt:

    Hoe verzin je het 😉

  3. reinejragolo zegt:

    Handschoenen tegen SOA?

  4. Henk Bossema zegt:

    Is ze erg stout geweest?

  5. Appelvrouw zegt:

    – Els,
    ja, dat kan en is soms heel praktisch.

    – Rebbeltje,
    nou… verzinnen? Ik hou wel van kinky tot soft sm,
    al behoort achterop een motor niet tot mijn fantasie 🙂

    – Reine,
    Absoluut! Veiligheid voor alles.

    – Henk B,
    Héél stout, daar mag ik niets meer over vertellen

  6. Want wie hij liefheeft kastijdt hij. Zo staat het geschreven 🙂

  7. Appelvrouw zegt:

    Henk J,
    Daar kan ik niet tegenop.

Geef een reactie

