ezel, loopfiets en ik

Al eerder promootte ik loopfietsen.
Nu alleen mezelf.
Hoop dat het filmpje nog zichtbaar is.

Het is misschien al wel 15 jaar geleden dat ik een loopfiets in bruikleen kreeg, om te lopen dus.
Nou… dat heb ik geweten. Meesturend langwerpig zadel alsof je op een ezel zat.
Het ding wilde ook niet “lopen” waarheen ik wilde.

Dit bericht werd geplaatst in Leven met lichamelijke beperking en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op ezel, loopfiets en ik

  1. Rob Alberts zegt:

    Wat een gedoe.
    Kun je niet beter een ezel nemen?

    Witte sneeuw wintergroet,

  2. Appelvrouw zegt:

    – Rob, met een ezel mag ik de winkel niet in

  3. kitty vromen (schoenmakers) zegt:

    dat was ook niet zo logisch Appelvrouw. Een loopfiets in een weiland 😦

  4. Rebbeltje zegt:

    Had een ander pad gekozen denk ik zo 😉

  5. Een loopfiets is een prima oplossing voor jou maar je moet de melk wel uit de winkel halen, niet rechtstreeks van het land

  6. Appelvrouw zegt:

    – Kitty,
    Och, jullie westerlingen hebben geen idee dat dit normale Gronings land is.

    – Rebbeltje,
    🙂

    – Henk J,
    LOL

Geef een reactie

