Daar gaan ze

Als het meezit gaan deze allemaal aankomende week weg.
De kleertjes heb ik al eens laten zien maar zo hier en daar een andere barbie er in gestoken.
Ik ben er heel trots op, vandaar dat ik het nog maar eens laat zien.

2017-02-5-camouflage-legerprint-serie

2017-02-5-camouflageprintset

Zo onderhand ben ik ook wel even klaar met bruin en groen.
Heb ontzettend veel zin in kleur.
Deze heb ik al in 2015 gemaakt bij HteD (inspirerende omgeving).
2017-02-5-friese-jurkjes2017-02-5-fries2

Dit bericht werd geplaatst in Zelfmaak mode en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Daar gaan ze

  1. ach hemel. De kleurtjes spatten van het scherm op foto 3. Zin in zomer

  2. Appelvrouw zegt:

    Henk J,
    Ik heb zelf nog wel zin in een beetje kou.

  3. Rebbeltje zegt:

    De nieuwe outfits zullen zeker gewild zijn..
    Groetjes

  4. HteD zegt:

    het is vrij zeker dat mijn aanwezigheid meer inspireerd dan de drentsche omgeving

  5. Appelvrouw zegt:

    – Rebbeltje,
    Alles van de eerste foto gaat naar vriendin, en zodra zij met de doos vol hier de deur uitgaat is het van haar, zij verkoopt het op haar tafel (jouwtafel). Wat op zich dan wel weer jammer is dat ik er nooit meer weet van zal hebben hoe geliefd ze zijn.

    Het 2e setje camouflage geef ik zelf weg in een weggeefgroep (waar ook ontvangers zijn).
    Daar is al wel wat animo voor.

    – HteD,
    Wel wel… daar heb ik niets van terug, ik kan nog steeds niet tegen je op.

  6. Jokezelf zegt:

    Die kleertjes zien er weer geweldig uit!

  7. Appelvrouw zegt:

    Joke, daaraan kun je zien dat barbie een perfect figuur heeft en het niet zo vreemd is dat moeders er vroeger jaloers op waren.

  8. Die komt eraan

  9. reinejragolo zegt:

    Barbies hebben geen perfect figuur. Mijn moeder heeft een perfect figuur.

  10. Appelvrouw zegt:

    – Henk,
    Fijn!

    – Reine,
    over perfectie valt nog te twisten maar om kleren te naaien heeft barbie echt een perfect lijf.

Geef een reactie

