Productief ziekzijn met naald en draad

Een paar kleertjes afgemaakt.
vorig jaar 30 januari al mee bezig.
Dit liet ik toen zien.
legerprint

En nu van de afgelopen week.
2017-01-7-legerprint01

2017-01-7-legerprint02

2017-01-7-legerprint03

2017-01-7-legerprint04

Het bloesje is mislukt, aan de voorkant zie je dat niet maar het is veel te ruim en valt erg lelijk in de mouwgaten en achterkant.
2017-01-7-legerprint05
Daarom maar besloten een ander makkelijk te maken shirtje,
Alleen… nu verandert ze wel in een erg zoet popje, ik vind het niet zo mooi.
2017-01-7-legerprint06

Vrijdag worden ze (hopelijk) opgehaald.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized, Zelfmaak mode en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Productief ziekzijn met naald en draad

  1. safealove zegt:

    Geweldig! Mooi gemaakt!

  2. Rebbeltje zegt:

    Weet niet wie ze ophaalt maar kleindochter zou dit ook leuk vinden 😉
    Al houd ze nog meer van princessen 😉

  3. Camouflagekleuren. Een nieuwe trend in de modewereld is gezet

  4. Appelvrouw zegt:

    – Safealove,
    Zo op de foto lijkt het wel wat. Maar ik ken vrouwen die veel mooier/netter afwerken, daar ben ik jaloers op.
    Maar ook weer niet zo erg dat ik daar mijn best voor ga doen. Had al nooit gedacht dat ik dit zou kunnen gezien mijn lichamelijke staat.

    – Mefrouw,
    Dankje

    – Rebbeltje,
    Een vriendin van me komt ze halen, zij verkoopt ze weer of probeert dat, voor zichzelf.
    Dus ik hoop altijd dat ze er dan wat aan overhoudt, daar doe ik het voor.
    Het ruimt ook lekker op als je dingen weggeeft.

    Prinssen zijn saai, die kleed ik meteen uit en stop ze in andere kleren.
    Maar misschien moet je kleinkind zijn om een prinses leuk te vinden 🙂 Ik had als kind een hekel aan poppen, die kregen we trouwens ook niet. Toch kreeg ik een keer een barbie cadeau, maar die mocht ik niet uit de verpakking halen, denk niet dat ik het erg vond, we hadden niet eens tijd om te spelen.
    Dat haal ik nu allemaal in.

    – Henk J,
    We zullen het afwachten. Er zijn zo hier en daar wel modeblogs, misschien moet ik die mensen aan me binden.

  5. Skippy zegt:

    Ik denk Appelvrouw? Dat de dames in het leger jou ideeën de voorkeur laten genieten. Zelfs al zat het wat ruim. 👋🏻

  6. reinejragolo zegt:

    Dat is nog eens wat anders dan die kaki-zakken waar we 40 jaar geleden mee rond liepen.
    Wat betreft die grote kanten onderbroek is er sinds onze jeugd kennelijk niets veranderd.

  7. Appelvrouw zegt:

    – Skippy,
    Ik denk ook dat vrouwen in dit soort kleren veel beter oorlog kunnen voeren,
    Nee dat zeg ik fout, vrede kunnen stichten!

  8. Appelvrouw zegt:

    – Reine,
    In die kaki zakken van destijds kon je toch nooit hard lopen. Het is niet voor niets dat niet ingeleverde plunjebalen bij de kringloop belandden, die wilden ze niet echt terug hebben.

  9. Pingback: Klerenwerk | Appelvrouw

Geef een reactie

