G A T V E R D A M M E

Gatverdamme! Op cigarettenpakjes staan minder gore foto’s!
2017-1-6-neus-spoel-blijheid

Op internet bestelde ik een neusdouche om het neusspoelen te vergemakkelijken, de spuit gaat me niet goed af.
Maar ik schrok me rot, liet het doosje uit mijn handen vallen, bukte om beter te kijken.
Niet waar, schreeuwde het in mezelf, je moet je bril op zetten!
Maar het bleef dezelfde smerige foto.
Dat kan toch zeker niet.
Dit lijkt er niet op dat neusspoelen gezond is, lachen terwijl snot uit je neus stroomt.
We zijn toch zeker niet achterlijk.
GATVERDAMME!
Ik gooi het ding meteen weg en gebruik een ontsmettingsmiddel bij het handen wassen.

De neusspoelzoutzakjes bevatten mint voor het frisse gevoel.
Dat kan ik me wel voorstellen na zo’n vieze vertoning, maar ik wil geen mint in mijn neus!
Kan me niet herinneren dat ik dat op internet gelezen heb bij de bestelling.

Maar in de doos zit nog een lief troost cadeautje, aangeboden door de internetwinkel.
Ah… wat lief in zo’n mooi kartonnendoosje, daar word ik weer helemaal rustig van.
2017-1-6-oorplug
Wat is dit?
Eén oorplug.
Een actie: spaar ze allemaal?
Of moet dit in je oor om het water er niet uit te laten stromen tijdens die snotspoelerij?
Zeg het maar, ik weet het niet meer, word hier zo emotioneel van.
Het lijkt me beter dat ik maar ga stomen boven een pan (dan kan later de rijst voor ManB daarin gekookt), en daarna lekker weer naar bed. U hebt geen kind aan me hoor, ik heb al driekwart van de week weggeslapen.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op G A T V E R D A M M E

  1. Rob Alberts zegt:

    Slaap zacht en wordt maar gezond weer wakker!

    Beterende groet,

  2. kleinborkel zegt:

    Arme Appelvrouw. Als je toch gaat stomen: een beetje dampozalf oplossen in het water wil wel eens helpen de boel te verlichten. Beterschap!

  3. Rebbeltje zegt:

    Dat je hier niet vrolijk van wordt snap ik wel…pffttt
    Beterschap

  4. Aad Verbaast zegt:

    Ik haal er mijn neus voor op. Wat een smeerboel!

  5. Appelvrouw zegt:

    – Rob,
    Dankje, vroeg of laat zal het wel weer overgaan, maar tot nu toe wordt het alleen maar erger, dat hoort zo: op naar de top en dan pas naar beneden.

    – Kleinborkel,
    Dankje voor de tip helaas heb ik overgevoelige slijmvliezen en is gewoon water het rustigst.
    Ik ben natuurlijk ook wel wat kleinzielig, volgens mij is het zeker 17jaar geleden dat ik griep had.
    Dus nooit de kans gehad er aan te wennen. Duurde toen trouwens wel 6 weken.

    – Rebbeltje,
    🙂

    Heb je goed gekeken? Ik kwam er net 10 minuten geleden achter.
    Het is geen snot maar een touwtje van een tampon die uit haar neus hangt.

    – Aad,
    Schrapend?

  6. (dan kan later de rijst voor ManB daarin gekookt) Goed bezig, Zo verspil je geen water.

    zo was ik zelf af en toe de sla in mijn dagelijkse voetenbad

  7. Appelvrouw zegt:

    Henk J,
    Jij snapt het! Ook goed bezig lees ik al. Lekkere aroma voor je sla.

  8. EJW zegt:

    Inderdaad geen fris plaatje. Met vrouwelijke hygiene doen ze dat anders, gebruiken ze zelfs blauwe vloeistof om het absorberende vermogen van tampons te demonstreren en zijn ze bovendien niet zo expliciet in de afbeeldingen. Hoop dat je gauw van die ellende verlost wordt, hoe dan ook.

  9. Henk Bossema zegt:

    Ik begrijp nu helemaal de uitdrukking “m’n neus uit”.

  10. Appelvrouw zegt:

    – EJW,
    Die plaatjes staan wel 3x in de handleiding, ik ga ze afplakken.
    Gek vind ik het die voorbeeldjes van tampons of maandverband met blauwe vloeistof, maar wel zo kies, ik begrijp het nu veel beter.

    – Henk B,
    Ik ook.

Geef een reactie

