Biotex

Oudjaarsavond stond ik op blote voeten de douchevloer te boenen met alle borstels die ik voorhanden had, en biotex, al het vuil van het oude jaar er af. 2017-01-2-douchebeurt

De roosters van de afzuigkap heb ik in een ontwikkelbak van ManB, in biotex geweekt, wonderen verricht dat spul.
Weg met het vuile afzuigsop.
2017-01-2-afzuigsop

En gisteren en vandaag lag ik veel in bed met de griep, in plaats van met een verrukkelijke minnaar.
Lekker veel slapen en geen klok in beeld, beroerd, geen zin in eten.
De gevulde eieren, die ik had willen eten, ipv een oliebol, zijn leeg gebleven.
Rillend koud en veel te warm.
Kennelijk wil mijn lijf ook schoonmaken, weg met de vuiligheid van het vorige jaar.
Misschien helpt een sopje van biotex wel.
Maar eerst ga ik eens lekker genieten van het licht,
de donkere dagen zijn voorbij.
2017-01-2-lichtje

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Biotex

  1. Rob Alberts zegt:

    Beterschap!!!

    Bemoedigende groet,

  2. Lijkt me voor ManB toch ook een bezoeking met een vrouw die zich op oudjaarsavond op afzuigers en douchevloeren uitleeft. Het nieuwe jaar begint voor hem ook niet echt gezellig met een zieke kip in bed. Sterkte Man B

  3. Appelvrouw zegt:

    – Rob,
    dankje, het is niet ernstig.

    – Henk J,
    Ik betwijfel of hij liever gehad had dat ik me op hem uitleefde.
    Ik lig niet in zijn bed, val hem nergens mee lastig dus hij heeft niets te klagen.
    Maar ik zal je sterkte wensen wel aan hem doorgeven.

  4. Aad Verbaast zegt:

    Goed bezig!
    Maar heb je dan nog wel wat te doen in 2017? Afgezien natuurlijk van die komende oudejaarsavond.

  5. wokkesplak zegt:

    Je hebt teveel door het putje gespoeld alles heeft zijn grenzen …….

  6. EJW zegt:

    Dacht altijd dat Biotex alleen voor de witte was was maar klaarblijkelijk heb ik me vergist.

  7. Appelvrouw zegt:

    – Aad,
    2017 begin ik sowieso met niks doen, al kun je slapen niet niks doen noemen.
    De rest van het jaar bekijk ik per dag of er nog iets zinnigs te doen is, op het uitkijken naar oudejaarsavond na.

    – Wokke,
    Ik ben bang dat je gelijk hebt. Veel mensen kijken te diep in het glaasje, en leven tijdens de jaarwisseling in het afvoerputje (van de maatschappij).

    – EJW,
    Je hebt je daarin inderdaad vergist, het werkt ook om je teennagels kalkvrij te houden.

  8. Rebbeltje zegt:

    Reclame voor Biotex…goed spul haha
    Beterschap en zou zelf geen Biotex nemen om schoon te worden van binnen 😉
    Groetjes

  9. Henk Bossema zegt:

    Voor wat het waard is, ik wens iedereen hier, maar met name Appelvrouw, een zo goed mogelijk 2017.

  10. Appelvrouw zegt:

    – Rebbeltje,
    Ohje, en ik word er niet eens voor betaald, dat is geloof ik voor vloggers.

    – Henk B,
    Niemand weet wat het waard is.
    Ik voel me vereerd en weet al zeker dat ik een goed jaar krijg.

Geef een reactie

