Ik stop met bloggen

Nu is het klaar.
Ik stop met bloggen voor de rest van dit jaar.
Jullie zijn toch niet geïnteresseerd in hoe mijn neusadertjes worden dicht gebrand vanmiddag en dat ik geen oliebollen eet maar een ei. En dat ik niet drink, niet toast en bang ben voor brand en vandalisme tijdens de jaarwisseling. En dat ik weer ga logeren in Drenthe en een echo van mijn nieren krijg vanwege die alsmaar aanhoudende pijn en nierstenenproductie. Nee, daar ga ik jullie niet mee lastig vallen.
Evenmin vertel ik over het familiefeest waarbij ik 19 keer 3 maal gezoend ben zonder dat de mensen me kenden of leuk vonden.
De toespraak van vervelende schoonzus een half uur duurde met veel te veel loze woorden en interessantdoenerij.
Ook vertel ik niet dat ik de volgende dag stonk uit mijn mond alsof de beerput was opengetrokken.
Nou daar gaat het dus allemaal niet over,
en interessante onderwerpen heb ik niet,
dus dan maar even een laatste plaatje van gisteren waar ik niet onzeker over ben.
Na zo’n familiefeest maakt niets me meer onzeker.

2016-12-29-rode-vingers-1

2016-12-29-rode-vingers-2-ruiken

Nu stop ik er echt mee.
Van mij geen beste wensen (je kunt wel aan de gang blijven).
Maar wel wens ik mijn vijanden een hoop ellende in het nieuwe jaar: lekke band, lege accu, vaak moeten stoppen voor het verkeerslicht die dan alleen maar de kleur rood blijkt te bevatten, sleutels vergeten, van dat soort ellendige dingen (niet te drastisch meteen).
En wie weet kom ik in 2017 wel weer terug wegens gebrek aan interessantere tijdsbesteding (nou niet denken dat ik niet stiekem kijk wat de mensen, die ik graag volg, doen).

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's, Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

15 reacties op Ik stop met bloggen

  1. luuk1945 zegt:

    Ik wens jou, geen vijand van mij, niet al de, niet drastische dingen, toe die jij je vijanden toewenste en kijk stiekem op andere blogspot. Hoop je komend jaar weer op dit blog weer te zien, Luuk

  2. Mark Nankman zegt:

    Mocht ik onverhoopt een lekke band krijgen ofzo dan hoop ik dat je eitje bedorven was 😉 (met big smile gelezen, totziens in 2017)

  3. bentenge zegt:

    Verdemme zeg, ferme foto’s om het jaar uit te stappen. 2017 ligt niet ver meer. We zien wel of we elkaar hier weerzien. Er lijken me immers tig interessantere dingen te doen dan bloggen.

  4. Voor ieders plezier en welzijn hou ik mijn eigen spreekwoordelijke beerput van mijn leven voor iedereen in weblogland gesloten. Ik hou het maar gewoon bij m’n foto’s.
    Zou je die trol nog even duidelijk willen maken dat vingeren tijdens de menstruatie not done is ? 🙂

  5. Rebbeltje zegt:

    Die sleutels ben ik nu al regelmatig kwijt 😉
    Had ET nog een draaitelefoon want zijn vinger is gewond…
    Groetjes en tot volgend jaar als je beslist toch niet te stoppen met bloggen 🙂

  6. EJW zegt:

    Ik verwachtte nog een derde foto, nu moet ik mijn fantasie de vrije loop laten. maar daar ben ik wel goed in

  7. Appelvrouw zegt:

    – Luuk,
    Voor zover ik weet heb ik ook geen vijanden 🙂
    Wel een paar mensen die ik niet mag, maar dat is wat anders.

    – Mark N,
    LOL

    – Bentenge,
    Als ik energie had en lichamelijk in goede doen, enzo, dan blogde ik nooit, dan was ik waarschijnlijk maar zelden binnen.

    – Henk J,
    Jij laat wel eens wat vallen in reacties.
    Ik vind het soms wel fijn iets van bloggers te weten, de een vertelt tot in detail wat ik best kan waarderen.
    De ander in verdekte termen of niets. Maar de puzzelstukjes uit reacties halen, en aan de hand van foto’s een beeld van iemand vormen is ook een leuke bezigheid. Ongeacht of het klopt.

    Ha, jij bent de 4e man die aan menstruatie denkt bij een rode vinger.
    En ik denk aan een ontmaagding.
    Nu ga ik zijn vinger afhakken.

    – Rebbeltje,
    LOL. Ja een draaitelefoon, dat is ook een leuke! Geen smartphome maar een draaiohone.
    Ik stop DIT JAAR met bloggen 🙂

    – EJW,
    een 3e foto?
    Eerst het bloed bekijken, dan ruiken en net als een dier die bloed heeft geroken er in bijten.
    Of deel jij je fantasie hier met ons?

  8. Rob Alberts zegt:

    Wat een kordaat blog.
    Jou overkomt in het nieuwe jaar vast alleen maar goede dingen.
    De slechte dingen gaan bij voorbaat voor jou al op de loop …..

    Vriendelijke groet,

  9. reinejragolo zegt:

    Ja kusje erop. Niet meer en niet minder.

  10. Appelvrouw zegt:

    – Rob,
    uiteraard alleen maar goede dingen, en als ze minder goed zijn, of slecht, dan bouw ik ze om tot een uitdaging.

    – Reine,
    Ik dacht dat ze er aan rook, maar een kusje op een bloedende vinger is heel logisch.
    Al bedenk ik me dat ze misschien wel een draculameisje is en zich vergrepen heeft aan de vinger.

  11. reinejragolo zegt:

    Oh. mijn Dracula-versie vat u bij de hals.

  12. LoverI zegt:

    Het viel dus niet mee in 2016. Dat het in 2017 beter gaat!!!

  13. Appelvrouw zegt:

    Reine, Engerd.

    _- LoverI
    Volgens mij viel het wel mee, op energieverlies na kon het er volgens mijn geheugen wel mee door.

  14. burroholanda zegt:

    Leuk blog. Ik moest er om lachen. Is dat erg? Van mij ook een gelukkig en gezond 2017 toegewenst. Burro heeft helaas wel moeten stoppen. Maar een opvolger komt t.z.t. vast wel.

  15. Appelvrouw zegt:

    Burro,
    er om lachen mag. Uitlachen mag trouwens ook.
    Zal ik je vragen waarom je moest stoppen? Of verraad ik dan mezelf dat ik de laatste tijd niet bij je gelezen heb?

Geef een reactie

