Nog wat tijdverdrijf in onzekerheid

En dit is het bij daglicht, weinig spannend vind ik het, weet niet of dat door het licht komt.
2016-12-29-phicen-roze-en-zwart-origineel

Daarom heb ik er een filter over gezet.
Veel spannender.
2016-12-29-phicen-roze-en-zwart-filter
Of is dit weer te gekunsteld?

Misschien was het wel mooier geweest de poppen niet samen op de foto te zetten.
Wat ben ik onzeker zeg. Was ik maar zoals vroeger.

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Nog wat tijdverdrijf in onzekerheid

  1. Rob Alberts zegt:

    Ik vind het allebei niets ….

    Vrolijke groet,

  2. Appelvrouw zegt:

    Haha, dat is een lief antwoord.

  3. Maatje Helpman zegt:

    Vraag je hulp in van man lief
    Die heeft verstand van fotografie

  4. bentenge zegt:

    Misschien was inzoomen wat meer aan de orde geweest ? Het gaat om de schikking van de dames in het beeld eerder dan om het licht denk ik.

  5. Aad Verbaast zegt:

    Liever naakt dan namaak. Maar het heeft wel wat!

  6. Je kan een portret schieten. Je kan ook een foto maken van het bovenstuk maar wat ik in ieder geval niet mooi vindt zijn modellen met afgesneden enkels. Het zijn natuurlijk poppen, en ook oogcontact/interactie met de fotograaf hoeft niet altijd maar in dit geval lijkt het alsof ze poseren voor iemand die vlak naast je staat. Ook bij een foto als deze gaat het toch om het totaalplaatje. In dit geval zou ik liever iets proberen met een meer natuurlijk omgeving met wat diepte erin. Je hebt inmiddels al bewezen dat je best creatief bent met je poppenspel

  7. Rebbeltje zegt:

    Ha dat met die voeten doe ik nu ook altijd bij de kleinkinderen 😉
    Focus op wat ze doen en vergeet dat het ook een totaalplaatje moet worden 🙂

  8. Appelvrouw zegt:

    – Maatje Helpman,
    ManB vragen om hulp bij fotografie is vragen om oorlog.
    Het gebeurt dan namelijk dat hij de foto maakt en ik weg moet gaan.

    – Bentenge,
    Inzoomen of dichterbij gaan, denk dat je gelijk hebt.

    – Aad,
    Het heeft namaak, kunst!

    – Henk J,
    Dank voor je moeite me bij te spijkeren 🙂 Je tips worden zeer gewaardeerd.
    Nu begrijp ik waarom ik de foto saai vind.
    Maar oogcontact is nou net wat ik niet mooi vind, dat zie ik als persoonlijke voorkeur.
    Als ik foto’s van mensen maak heb ik liever niet dat ze in de camera kijken, die geposeerde foto’s hoef ik niet.
    Tenzij het om het totaalplaatje gaat van bijv. uitdossing, iets wat meer biedt dan een lach of nors uiterlijk.

    – Rebbeltje,
    En zo heb jij ook een lesje geleerd 🙂

Geef een reactie

