Zo’n nageniet dagje met een vette katerbuik

Een rustig dagje voor de boeg beginnend met een uitgebreid ontbijt,
glas karnemelk erbij me afvragend waarom ik die taart gisteren zo lekker vond.
2016-12-22-dag-later-1-ontbijt

Het geeft gewoon een kater in je buik, een grote dikke vette taartenkater!
Zo ongeveer voel ik me.
2016-12-22-dag-later-2-uitval

Maar als ik om me heen kijk zie ik de resten van gisteren die me weer doen opbloeien want ik ben verwend!
Eens zien wat er allemaal ligt.
Nu ja, ik zal jou als lezer niet lastig vallen met álles maar wat je als het ware wel in de krant wilt zetten.

Die grote witte enveloppe bevat een geheim cadeau, wat het is kan ik hier niet vertellen, zou te indiscreet zijn maar reken maar dat het een heel bijzonder cadeau is.
2016-12-22-dag-later-3-geheim-cadeau
Ik zit te overwegen of ik ook zo indiscreet zal zijn te vertellen wat ik van wie heb gekregen maar besluit dat ook discreet te houden.

Wat de denken van een spijkermat met kussen.
2016-12-22-dag-later-4-spijkermat

Wonderlijk cadeautje vond ik wel deze vacuumcup. Geen idee wat ik er mee moet doen.
2016-12-22-dag-later-5-vacuumcup

Dat waren de meest aparte cadeautjes.
En nu ga ik mijn verjaardag vieren zoals ik dat eigenlijk gisteren had willen doen.
Een half uurtje onder de zonnehemel, daarna op de spijkermat, en vervolgens eens uitzoeken wat ik met dat vacuumcupje kan doen.
Maar eerst beginnen met een ontharing want het oerwoud begint ondoordringbaar te worden.
2016-12-22-dag-later-6-ontharen

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Zo’n nageniet dagje met een vette katerbuik

  1. Henk Bossema zegt:

    Roggebrood herken ik evenals de grapefruit of sinaasdinges maar wat er óp het roggebrood ligt is me een raadsel.
    Een kerstster leeft ook hier nooit erg lang, is altijd al zo geweest.
    De witte enveloppe roept natuurlijk een grote nieuwsgierigheid op maar we houden onze paarden op stal en gunnen je het geheim.
    Een spijkerbed lijkt mij persoonlijk niet echt lekker tenzij het zachte spijkers zijn en ze mijn lijf zachtkens masseren want dat lijkt me dan wel weer fijn.
    Die vacuumpomp? vaag wel eens iets gehoord of gezien maar het wil me maar niet te binnen schieten. Ik wacht wel op jouw bevindingen.
    Die laatste oerwoud foto is voor mij als Bossema natuurlijk heel vertrouwd.
    En omdat ook staatsbosbeheer voorkomt wildgroei, begrijp ik je snoeidrang volkomen en….
    je weet maar nooit wat er tevoorschijn komt, hoewel…..;-)

  2. Rebbeltje zegt:

    Zo te lezen heb je genoten van je verjaardag 😉
    Vandaag nagenieten en gebruiksaanwijzingen lezen…al zie ik die zonnehemel wel als het fijnste en die vaculifter…zonder rimpels verder 🙂
    Moest het wel eerst opzoeken met google haha
    En die kerststerren komen hier niet in huis…of ik zet ze tegen de verwarming aan zodat ik die snel de deur uit kan doen grijnzzzz
    Groetjes

  3. Mijn jeukende rug ziet verlangend uit naar jou spijkermat. Gewoon heerlijk krabben tot bloedens toe

  4. Appelvrouw zegt:

    – Henk B,
    Sinaasappel. Op het roggebrood zit een klont boter en een plak heel erg jonge kaas erbij.
    Ik las dat de kerstster niet tegen extreme kou kan, dus onderweg van de winkel naar huis loopt ie groot risico achterop de fiets.

    Zachtjes masseren door een spijkermat lijkt me niet eenvoudig, zelf hou ik van wat meer prikkel.
    Maar of deze daar geschikt voor is betwijfel ik, vermoedelijk was ik in een vorig leven toch Fakir want ik wil al heel lang op een echt spijkerbed liggen.
    Misschien kun je dit zachte spijkermatrasje op een waterbed leggen en dan vragen of er kinderen naast je willen springen op het matras zodat het zachtjes vibreert.

    Wat er tevoorschijn komt na het ontharen wil niemand meer weten op onze oude dag.

    – Rebbeltje,
    Haha… jou kan ik niks wijsmaken zie ik al. Vaculifter zonder rimpels. Moet hem nog steeds uittesten want wat als je eenmaal rimpels hebt?
    De kerstster schijnt een echte kamerplant te zijn die lang mee kan, maar dan moet je hem vanaf de winkel naar huis wel onder je jas vervoeren. Want ik had hem bij de aldi gekocht en toen ik het papier eraf haalde de bladeren er al af.

    – Henk J,
    Ik weet niet zeker of je van deze prikkertjes een bloederige rug kunt krijgen. Lijkt me wel handig hem aan de muur of deur te hangen zodat je er steeds langs kunt lopen, net zoals een borstelframe voor dieren.
    http://www.borstelshop.nl/paardenborstelframes/paardenborstel-51.html

  5. LoverI zegt:

    Een driehoek takkebossen. Mooi klusje voor ManB! 🙂

  6. Skippy zegt:

    Beetje een koude verjaardag😔
    Als ik jou kadootjes bekijk dan vraag ik mij wel iets af.
    Met een vrouw als jou had ik jou die dingen niet gegeven, mijn handen en mond hadden jou zeker een supergevoel doen geven.
    En dat bosje? Had ik wel gekapt.

    Fijne feestdagen Anna

  7. Appelvrouw zegt:

    – LoverI,
    Eigenlijk is dat driehoekje op het vinyl bij elkaar geveegde beenharen (1 sessie).
    Denk niet dat ik ManB dat laat doen.

    -Henk J,
    Ha ja, ik had ze al vaker gezien maar wist niet meer hoe het heet.
    Kijk zo lekker!

    – Skippy,
    Jouw nabijheid zou al genoeg zijn voor het supergevoel, en je handen voor de spanning en je woordjes voor de opwinding. Dat bosje had je ook met je mond (tanden) uit kunnen trekken.
    Nu ja, zo kan het wel weer. Sommige dingen zijn verleden tijd 🙂
    Ik heb ook geen fijne feestdagen door huwelijkse verplichtingen! En een verjaring en 60jarig bruiloftsfeest er ook nog tussendoor.
    Zal blij zijn als ik na de jaarwisseling even kan bijkomen bij HteD.

  8. Rob Alberts zegt:

    Vredige, veilige en voorspoedige feestdagen!

    Vrolijke groet,

Geef een reactie

