Blweggh, ik kan geen T A A R T meer zien.

Nee, geen goede verjaringscake he?
2016-12-21-1-cake-wonderpan

Daarom waagde ik me nog maar eens aan de tiramisu, weet nu hoe het niet moet.
Oh en waarachtig: hij is gelukt en verrukkelijk!
2016-12-21-2-taart-tiramisu

De cake die mevrouw KX meebracht verdween achter in de kast.
Het leek wel een Amerikaans feestje waar ieder wat lekkers meenam.
Ook de pindarotsjes verdwenen in diezelfde kast.
Want mevrouw Smulpaap bracht een echte taart waar ik zonder verontschuldigingen mee voor de dag kon komen,
of niet soms!
Omdat ik bang was nog met taart te blijven zitten sneed ik extra grote stukken af, eten zullen ze, dacht ik, om misselijk naar huis te gaan en nooit meer bij me te willen komen. Dat is altijd nog mijn ideaalbeeld. Morgen zal ik horen of ze met hun dikke buiken het bed wel in konden.
2016-12-21-3-taart-smulpaap

Maar heus, ik kan tot volgend jaar december geen taart meer zien.
Blweggh.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Blweggh, ik kan geen T A A R T meer zien.

  1. Hondje zegt:

    Was een gezellige middag

  2. Rebbeltje zegt:

    whahaha wel goed gelukt je tiramisu 🙂

  3. Appelvrouw zegt:

    Rebbeltje, ja echt, die is super! Wat over is breng ik morgen naar vriendin die vergat vandaag te komen, waar ik niet treurig om ben want het was me druk genoeg,
    zij is ook een smulpaal en het scheelt ons kilo’s, en ik heb een overbodige reden haar weer eens in de ogen te kijken.

  4. Appelvrouw zegt:

    – Hondje, je bijdrage aan het geheel was verrassend.

  5. Welkom! zegt:

    Verjaardagen so-wie-so afschaffen.
    Na de tiende worden het gênante vertoningen.

  6. Appelvrouw zegt:

    Janny, Haha… afschaffen vind ik een goed plan, maar genant wil ik ze niet noemen, we zouden alleen veel meer kind moeten zijn (of kinderachtig doen)

Geef een reactie

