Hmmmm, lekker!

Soms hoef je niets anders te zeggen dan: lekker.
Dat doe ik nu ook, lekker.2016-12-12-lekker

Dit bericht werd geplaatst in Eten en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Hmmmm, lekker!

  1. bentenge zegt:

    Effe serieus : wa is me da ?

  2. Een naaktslak op je bruidsjapon 🙂

  3. Appelvrouw zegt:

    – Bentenge,
    Henk Jonkvorst heeft het antwoord al gegeven 🙂
    Wat is de natuur mooi he!

  4. Rebbeltje zegt:

    Zal maar niet zeggen wat ik hier van denk 😉
    Slaap wel

  5. Appelvrouw zegt:

    Rebbeltje,
    Ik had graag willen weten wat jij dacht.
    Een slang?

  6. LoverI zegt:

    Mooie vorm………………

  7. Skippy zegt:

    Ik durfde het al bijna niet te vragen😊
    Maar in dit geval, draai ik mij lekker alleen in mijn dekbed.
    Ook lekker toch?

  8. een slanke woerd op het droge!

  9. Appelvrouw zegt:

    – LoverI,
    Worm?
    🙂

    – Skippy,
    Jazeker, alleen in bed is verrukkelijk, vooral als je je omdraait.

    -Jankrosenbrink,
    Dan heeft ie wel zijn vleugels afgedaan.

  10. HteD zegt:

    lijkt me wel een beetje dun

  11. Appelvrouw zegt:

    HteD, dik of dun hangt af van waar je t mee vergelijkt. Lang is hij toch wel. Ben je n heel poosje mee bezig om weg te werken.

Geef een reactie

