Nieuwe schoenen voor Phicen

Dat ziet er niet uit, vond ik. Phicen heeft niet de fraaiste voeten en handen, daarom besloot ik haar als eerste schoenen te geven.
2016-12-10-phicen-nw-schoenen1
Maar ze is net zo eigenzinnig met schoenen als ik
2016-12-10-phicen-nwschoenen-2
ze wil ze niet aan.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Nieuwe schoenen voor Phicen

  1. Ik maak me hier niet zo druk over een paar schoenen als er zoveel mooiers te zien valt πŸ™‚

  2. reinejragolo zegt:

    Driedimensionale sexfilm?

  3. LoverI zegt:

    Geen takkebossen voor de deur! πŸ™‚

  4. bentenge zegt:

    Misschien is de maat verkeerd ?

  5. Appelvrouw zegt:

    – Henk,
    Het was wel de bedoeling al dat mooiere ook te bedekken, t is nu zo schaamteloos.

    – Reine,
    Het moet nog beginnen, even geduld.

    – LoverI,
    Nee, zowel boven als onder geen takken πŸ™‚
    Een matige boezem vind ik fraaier maar geen takjes tussen de dijen vind ik wel jammer.

    – Bentenge,
    Ongetwijfeld, voor een ander model.

  6. Skippy zegt:

    Wie de schoen past trekt het aanπŸ‘ 

  7. Appelvrouw zegt:

    Dat zal nog een hele zoektocht worden, Skippy. Ik denk dat het glazen muiltje sneller een paar passende voetjes heeft gevonden.

Geef een reactie

