Pakjesavond zonder cadeautjes

Klaar voor pakjesavond zonder cadeautjes.

pakjesavond1

Maar dat zal de pret niet drukken.
pakjesavond2

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Pakjesavond zonder cadeautjes

  1. volgens mij zijn het allemaal kerels in dames PAKJES

  2. LoverI zegt:

    Travo’s……………………………………………………

  3. EJW zegt:

    Oh, zijn dat kerels, ze zien er in ieder geval snoezig uit

  4. Appelvrouw zegt:

    – Henk,
    Die is wel heel mooi gevonden.

    – LoverI,
    die doen niemand kwaad 🙂
    Al heb ik echt niets met diegene die alleen maar in de aandacht willen staan, alsof ze alleen maar toneel spelen en alles om het uiterlijk en vertoon gaat. Ik zie liever de mens achter het omhulsel.
    Maar ik hoef niet iedereen te zien, deze mensen, of ze nu toneel spelen of er bescheiden bij lopen, kleuren het leven. Ze mogen er zijn.

    – EJW,
    Inderdaad, echte snoesjes.

  5. Rebbeltje zegt:

    Ha de ontwerper van de kleren valt in ieder geval op rose
    Roze maandag in het ken house?

  6. Appelvrouw zegt:

    Rebbeltje, dat moet je niet denken, deze “dames” houden van roze 🙂
    Ik in ieder geval niet mijn eigen dracht.

  7. Skippy zegt:

    Welkom terug in het kortzichtig Groningen. De plaatjes ervaren dat je aan aandacht geen tekort komt.
    Geniet ervan schone princes, je hebt het wel weer verdiend.

  8. Appelvrouw zegt:

    Skippy, een mens kan nooit genoeg oprechte aandacht hebben.

Geef een reactie

