Uitzicht

Toen ik de titel: “zover het oog reikt” bij iemand las wist ik zeker ook een prachtige mistfoto te vinden! (kijk zelf maar)
Omdat ik eenzelfde titel had willen gebruiken bedacht ik een andere: uitzicht.

2016-12-4-mist-kardinge-dwarsdijkje

(ja hoor, ik ben weer in Groningen)

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Uitzicht

  1. Appelvrouw zegt:

    Anoniem-
    je reageerde met “mooie foto”. omdat er geen gegevens bij je reactie staan en ik je ip nr niet herken komt je reactie er niet door, maar bedankt dat je reageerde.

  2. Ik was je dus net voor met die titel 🙂 Ik zie dat je de kou wederom in alle vroegte hebt getrotseerd. Het zijn wel de mooiste momenten voor dit soort foto’s

  3. bentenge zegt:

    Flou artistique (althans in de verte kijkend) .

  4. Appelvrouw zegt:

    – Henk,
    Zo vroeg was het al niet meer, maar mijn bioklok wil tegenwoordig bij 7 uur nog niet reageren.
    Ik hou sowieso erg van de vroegte, ga er niet speciaal op uit om een foto te maken (want ik neem nog altijd het broekzakcameraatje mee ipv de spiegelreflex) maar vind de rust en mooie beelden bijzonder fijn. Omdat ik de laatste tijd erg verrukt ben op mijn gele fiets, (stroomloze fiets), waarbij ik zelf kracht moet zetten en dat ook al een tijdje heel goed gaat, heb ik echt geen last van de kou.

  5. Appelvrouw zegt:

    Bentenge, Flaams begrijp ik niet zo goed, maar flou wel. volgens mij komt dat door de mist en heb ik dat niet expres gedaan, k ben maar een heel erg amateurtje zonder technisch gevoel.

  6. EJW zegt:

    Mooie mistfoto. Ze hebben iets mysterieus

  7. Appelvrouw zegt:

    EJW, het geeft mij een mooi gevoel maar kan het niet goed duidelijk, iets met verlangen, en waarschijnlijk toch melancholie.
    Vanmorgen was het buiten nog veel mooier (is het nog) maar ik werd pas om 10.15 wakker en dat hele ochtendritueel van douchen, aankleden, bloedneus stelpen, ontbijten, dat vraagt een uur en heel veel energie. Toe aan een middagslaapje.

Geef een reactie

