Cadeautje!

Van wie ik dit kreeg laat ik je niet raden, ik zeg het direct:
HteD gaf me dit als waardering voor mijn gastrol of misschien ook wel een andere reden, dat vertelde hij er niet bij.

2016-12-3-vim

Meteen de test gedaan of het echt zo geweldig is.
Zo was het:
2016-12-3-vim-2

En dit is het Vim resultaat
2016-12-3-vim-3

Je ziet nu alle krassen!
En het is niet echt zo blinkend als het sterretje doet vermoeden, vind je wel?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Cadeautje!

  1. Rebbeltje zegt:

    Zelfs het schuurmiddel is nostalgie šŸ˜‰

  2. reinejragolo zegt:

    Ook prima om je bril mee te reinigen.

  3. Rob Alberts zegt:

    Nostalgische groet,

  4. wokkesplak zegt:

    Krassen meitsje alles moaier…..

  5. Appelvrouw zegt:

    – Rebbeltje,
    Dan zou je HteD moeten zien, en zijn groentetuin, pure nostalgie.

    – Reine,
    Bedankt voor de tip.

    – Rob,
    šŸ™‚

    – Wokke,
    In die krassen kun je van alles ontdekken. Dat is inderdaad mooier dan glanzend nieuw.

  6. Wat mijn (fotografisch) oog opvalt is dat na VIM behandeling uitgebeten lichtvlekken groter worden. Niet gebruiken dus

  7. EJW zegt:

    Vim is eigenlijk een grof schuurmiddel. De vloeibare variant ook maar toch een stuk minder. Vroeger hadden we thuis een lavet. Dat was een granieten kuip met een douchegelegenheid..Op het afvoerputje stond: ”Ocriet reinigen met vim”. Ik heb dat altijd onthouden maar weet nog steeds niet wat een Ocriet is.

  8. Appelvrouw zegt:

    – Henk J,
    Helder gezien.
    Misschien werkt een highlight filtertje šŸ™‚

    – EJW,
    Ocriet, zo vind ik op internet, is een kunstnatuursteen. Zelf dacht ik altijd dat dat graniet was.
    Ik heb ook in een flat gewoond waar een lavet was, daaronder zat zelfs een machine voor de was, je kon er een draaiding in zetten zodat je een wasmachine had. Ik heb nooit begrepen dat ze zoiets functioneels hebben afgeschaft!
    http://www.mario-bosch.nl/pendrecht-lavet.htm

  9. bentenge zegt:

    Kunstnatuursteen ? Is dat geen tegenspraak ? Enfin, dat sterretje op de VIM blinkt niet he, het is (mat) wit šŸ™‚

  10. EJW zegt:

    Dank voor je link, ik ben weer wat wijzer geworden

Geef een reactie

