Dat wil ik ook!

Ik weet niet meer wanneer ik dit voor het eerst zag en het ook heel graag wilde.
En nu zag ik het weer, en mijn hart slaat al op hol van inspanning. Zou ik dat kunnen? het lijkt me zo heerlijk!
Maar liever zou ik het eens testen of het niet teveel schokt in mijn lijf.
Toch krijg ik kangoos voor mijn verjaardag!
Ik zet ze in ieder geval als enige op mijn verlanglijst.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

14 reacties op Dat wil ik ook!

  1. EJW zegt:

    Heerlijk lijkt me dat om verend te lopen.Maar niet te hoog natuurlijk en een zachte landing graag.

  2. Rebbeltje zegt:

    Ben maar verstandig en hou het bij de sportschoenen 😉

  3. Rob Alberts zegt:

    Veel te vermoeiend ………

  4. Appelvrouw zegt:

    – EJW,
    Nee niet te hoog, een beetje slepend zelfs, en 2 nordic wolking stokken er bij 🙂

    – Rebbeltje,
    Nee dat heeft geen zin, daar kan ik niet op springen.

  5. Appelvrouw zegt:

    Rob, jammer. Een mens kan niet genoeg genieten van bewegen 🙂

  6. luuk1945 zegt:

    🙂 Nou zou zeggen, doe je best

  7. HteD zegt:

    zijn ze er ook gemotoriseerd ? lijkt me wel iets .

  8. Appelvrouw zegt:

    – Luuk,
    Als ik ze op mijn verjaardag krijg dan laat ik in de zomer een filmpje zien van mezelf kangoo jumpend.

    – HteD,
    Als ik ManB zover krijg dat hij er een motor onder zet, kom ik ze persoonlijk bij je brengen, onder voorwaarde dat jij dan samen met mij een rondje gaan huppen. Ik op de gewone, jij op de elektrische

  9. safealove zegt:

    Tja.. is weer ns wat anders dan een trampoline. Neemt ook minder ruimte in beslag.. 😉

  10. HteD zegt:

    aanbod geaccepteerd ,onder voorwaarde dat manB zorgt voor een lang verlengsnoer of krachtige batterijen .

  11. Appelvrouw zegt:

    Safealove, En je komt ook verder weg dan op een trampoline!

  12. Appelvrouw zegt:

    HteD,
    Dat wordt dan een verlengsnoer.

  13. Denk nou toch aan je heupen 😦

  14. Appelvrouw zegt:

    Henk,
    ArGGhh, haal me maar weer uit mijn droom 😦

Geef een reactie

