Dikke kont

Ook uit de oude doos. 2002.
In die jaren reisde ik regelmatig met de trein. Heel avontuurlijk want er gebeurt meestal wel wat.

Dikke kont

Het was druk op het station. Achterin de trein vond ik nog een halfvol balkon waar ik in kon met mijn loopfiets.
Er kwamen steeds meer mensen bij en ik werd ingeklemd, niemand kon meer doorlopen, zelfs niet een stap naar links of rechts.
Een chagrijnig kijkende knaap kwam als laatste het balkon op, paste er eigenlijk niet meer bij. Zo’n knaap die boos is op de hele wereld en dan met zijn enorme omvang de helft van de ruimte nodig heeft, met een uitstraling van: en nou allemaal opzij!
Alleen kon niemand zich meer verplaatsen, het was echt hartstikke vol.

Recht tegenover me stond een beeldschone jonge man. Wat was ie mooi en wat een ogen en uitstraling had ie. Af en toe keek hij ook naar mij, het was er gewoon, die vonk.
Maar het was te vol zodat we het met onze ogen moesten laten branden.
De dikke jonge knaap stond tegen mij aan met zijn vette reet. Hield zich hangende aan de deur en leunde op ÊÊn been en zijn kont naar achteren, precies tegen mijn zere heup. Als ik een stukje opzij ging volgde die kont me weer. Ik probeerde er niet op te letten, maar een kont kan enorm opdringerig zijn.
Thuis zou ik meteen douchen en mijn kleren uitwassen.

De mooie man tegenover me moet het haast ook gezien hebben want hij keek veelbetekenend. In gedachten liet ik hem tegen me aanstaan, hij zou veel fijner voelen, warmer en niet opdringerig maar subtiel en vurig, zo zou hij voelen.
Nu zat die chagrijnige dikzak zich aan mij te verlekkeren en ik kon er niets tegen doen.
Of toch?
Zou ik het durven?
Daar moest ik me dan wel toe aanzetten.
Eventjes maar, heel venijnig?
Ja natuurlijk!
Tussen duim en wijsvinger dat venijnige kneepje in die vette kont.
“He”, schrok hij op en keek nog verontwaardigder om maar kon niet zeker weten dat ik het was geweest want er stonden nog 3 mensen op knijpafstand.
Ik keek alleen maar naar de mooie man tegenover me. Hij glimlachte voorzichtig en wat wou ik graag dat hij het was geweest in wiens billen ik had mogen knijpen maar dan subtiel en vurig, zoals zijn billen tegen mijn lijf gevoeld zouden hebben.
Maar vetkont leek zijn zinnen op mij gezet te hebben, hij drukte na het kneepje alleen maar harder, er was geen ontkomen aan.
2016-11-18-dikke-kont-billy-turf

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Dikke kont

  1. Rebbeltje zegt:

    whahaha
    En dan die leuke Billy turf erachteraan…zijn ook leuke dikke konten 😉

  2. EJW zegt:

    Misschien is vetkont een masochist omdat hij na die kneep dichter tegen je aan ging staan. Jammer voor je dat je die aantrekkelijke jongeman niet kon knijpen, Maar zoals mijn tante Greet altijd zei: ”Je kunt niet alles hebben.”.

  3. wat ben jij een ondeugende vrouw 🙂

  4. Appelvrouw zegt:

    – Rebbeltje
    🙂

    – EJW,
    he ja, in die tijd kwam ik nogal eens onderdanige mannen tegen die graag wilden dat ik “alles” met ze deed. Misschien straalde mijn hardheid wel dominantie uit, en daar vergisten ze zich nogal in.

    Jouw tante Greet had de wijsheid in pacht 🙂

    – Henk J,
    Soms hoor, als niemand kijkt.

  5. bentenge zegt:

    Die kneep gaf anders ook wel vonken.

  6. Appelvrouw zegt:

    Bentenge,
    Scherp gezien! 🙂

  7. Ai, wat ongewenst
    Foutje van de natuur, geen
    Wespensteeknagels

  8. Skippy zegt:

    Ooeeeeehhh, wat ben jij een mazzelkont!!!!!!

  9. spijtig moet ik konkluderen: aktie mislukt

  10. Appelvrouw zegt:

    – Artafterallart,
    Nu blijft natuurlijk de vraag wat ongewenst was, mijn venijnige kneepje of zijn dramkont.

    – Skippy,
    Nou dat zou ik niet zeggen 🙂

    – Jankrosenbrink,
    Volgende keer beter?

Geef een reactie

