Zo was het

Vervolg op toonbaar

Nou kijk, zo dik was ik dat ik niet eens in de spiegel pas.
2016-11-4-toonbaara

En zoals 25 jaar geleden ga ik nog wel weer worden als ik mijn eetlust niet aantrekt.
Hier was ik trouwens in de bijlmer, Daalwijk geloof ik.
2016-11-8-zo-was-ik-moet-het-weer-worden

Deze heb ik al eerder laten zien hier.
De vermoeidheid druipt uit mijn ogen. Ik had bouwstoffen tekort omdat ik zelf niet naar de winkel kon en weinig at alsof het oorlog was zodat buren niet tevaak voor me naar de winkel hoefden. Ik at vaak maar 1 opscheplepel zilvervliesrijst met wat gomasio verdeeld over de dag. Dit ongeveer 8 jaar lang omdat ik in een flat zonder lift woonde en de trappen niet goed op en af kon.
8 jaar lang heel veel binnen gezeten. Dat was echt een eenzaam bestaan.
Dat ga ik nu echt niet meer doen, ik kan naar de winkel, en anders haalt ManB wel van alles op. En ik blijf ook niet binnen, nu ken ik de weg om mensen te vragen me in de rolstoel uit te laten. Maar natuurlijk ga ik liever zelf fietsen.
a-32jaar

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

15 reacties op Zo was het

  1. Hondje zegt:

    De 2 laatste foto’s zag je er erg goed uit. Misschien kan je je haar nog een keer gaan verven en iets korter knippen. Positief bedoeld.

  2. Appelvrouw zegt:

    Hondje, nou uiterlijk misschien goed maar van binnen niet.
    ManB klaagt ook al tijden over mijn grijze haar. Maar ik ga het beslist niet verven want dan past mijn nieuwe bril niet meer bij mijn haarkleur.

  3. Lehti Paul zegt:

    Als die mooie meid op de eerste foto nu eens voor die grote spiegel op de laatste foto ging staan, kom je beter in beeld.

    Maak er een mooie dag van. De herfst is prachtig. En vanuit de rolstoel heb je je handen vrij om nog meer mooie plaatjes te maken.

    Liefs van Lehti

  4. wokkesplakme zegt:

    Do bist mear wurdich dan 85 euro , sa as op de spegel…….

  5. Rob Alberts zegt:

    Daalwijk is er nog, net als jouw herinneringen.

    Aan zelfgemaakte gomasio heb ik mooie herinneringen. Dieet 7 at ik heel lang geleden. Nu weet ik beter. Vooral groenten en fruit probeer ik te eten.

    Maar toch is ook mijn spiegel te klein of mijn buik te groot.

    Ik wens jou veel mooi fietsweer en een pijnloos leven.

    Vriendelijke groet,

  6. Aad Verbaast zegt:

    Goed bezig (inmiddels)! 🙂

  7. LoverI zegt:

    De aantrekkelijkheid van een vrouw wordt niet alleen bepaald door kilo’s en haarkleur. Er is nog zoveel meer…………………………………………..

  8. bentenge zegt:

    Belachelijk smalle spiegel ! Als je daar in past moet je wat bijeten denk ik.

  9. Skippy zegt:

    Spiegetje spiegeltje aan de wand, appelvrouw is de mooiste van het land.

  10. Rebbeltje zegt:

    Tevreden zijn met je spiegelbeeld wie is dat wel?
    Je mag er best zijn
    Zeg dat iedere dag een keer als je in de spiegel kijkt… 😉
    Groetjes

  11. Geen mens is 100% tevree met de spiegel Appelvrouw. Uitzonderingen zoals ik daargelaten natuurlijk 🙂

  12. Appelvrouw zegt:

    – Lehti Paul,
    Jij bent bevoorrecht,
    jij kent me in het echt.
    Maar goed plan, spiegelwisselen.

    – Wokke,
    Mooie verbinding, ik ben onbetaalbaar, zeiden mannen eerder en wilde gratis.

    – Rob,
    Ik was in die flat toen een eindje verderop in een andere flat een vliegtuig landde.
    Gomasio staat hier nog steeds op het menu, maar dat is een van de weinige dingen die ik niet zelf maak.
    Dieten moet je niet volgen, maar je buik 🙂
    Terwijl we vaak onze smaakpapillen volgen. Tegenwoordig weet ik soms van verlangen niet wat ik als eerste zal eten, een appel of een peer.

    Grotere spiegel kopen en je probleem is opgelost.
    Of de spiegel op z’n kop hangen, of vervormen tot lachspiegel.

    Dankje voor je wensen.

    – Aad,
    Bezig? Hoe weet jij dat nou? Ben hard aan het werk in huis.
    Maar niet op dieet.

    – LoverI,
    Ja, grote boezem, ronde billen, brede heupen 🙂
    Maar ik ken wel een heel erg mooie dikke vrouw.
    Op zich had ik geen problemen met mijn omvang, vooral omdat ik nooit zo met uiterlijk bezig ben, maar de laatste tijd viel me op dat ik er een hekel aan had mezelf tegen te komen. Misschien ben ik onbewust toch meer met uiterlijk bezig dan ik wil toegeven.

    – Bentenge,
    Dat is ook een mooie, een belachelijk smalle spiegel, niet ik was te breed maar de spiegel te smal

    – Skippy,
    Stop, stop! Anders toon ik mijn ware aard.

    – Rebbeltje,
    Ik heb geen behoefte aan dat soort therapieën, en ook geen minderwaardigheidscomplex. Schaamde me ook niet tegenover de buitenwereld, maar zag mezelf niet graag meer.

    – Henk J,
    Bedankt voor je opbeurende woorden 🙂
    En natuurlijk ben jij nog wel toonbaar, als ik denk aan de foto’s van jezelf, zoals the Master, en die waar je gewichtje heffen doet.

  13. reinejragolo zegt:

    Het is toch helemaal niet belangrijk of je een moeke of een spetter bent of was.
    Als je een appetijtelijk karakter hebt is zat.

  14. Appelvrouw zegt:

    Reine, mee eens, maar… het oog wil ook wat. Echter als ik foto’s van mezelf van eerder zag dan zie ik niet zozeer een mooie vrouw, ik leefde heel geïsoleerd en was niet niet zo lief en aangenaam in de omgang als nu.

  15. EJW zegt:

    Mooie meid maar volgens mij- inmiddels een dame- ben je dat nog steeds. Ach die kilo’s, als je niet in de spiegel kijkt zie je het niet.

Geef een reactie

