Cryptogram: Leesplankjongensnaam…

Cryptogram:
Leesplankjongensnaam opgedragen aan de heilige Sint Anthonius brandt als een nachtkaars.

2016-10-27-teunisbloem

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

14 reacties op Cryptogram: Leesplankjongensnaam…

  1. dj Keu zegt:

    Hm, altijd lastig, cryptogrammen. Teun, teun, verder kom ik niet hoor. Is het resultaat de naam van de plant op de foto?.

  2. Rob Alberts zegt:

    Teunis ……………….

  3. kleinborkel zegt:

    Hij bloeit bij mij ook nog steeds. Komt uit zichzelf ergens op en blijft maar nieuwe bloemen maken. Dankbaar plantje. 🙂

  4. Rebbeltje zegt:

    Teun Teunisbloem…volgende keer je foto anders noemen 😉

  5. luuk1945 zegt:

    Zonder cryptogram heel makkelijk 🙂

  6. HteD zegt:

    zou wel een stekje willen van die plant

  7. Appelvrouw zegt:

    – dj Keuk
    Ja, je hebt gewonnen!

    – Rob,
    Ook goed

    – Kleinborkel,
    Zou je ook een woekeraar kunnen noemen.
    Als ie niet zo mooi was.

    – Anoinette,
    Helemaal goed.

    – Rebbeltje,
    Je hebt gespiekt, dat is niet eerlijk 🙂

    – Luuk
    🙂
    Daar heb jij vast ook wel eens een mooie afbeelding van gemaakt.
    Zo ja, mag ik de link?

    – HteD
    Sorry maar die zijn op.

  8. De foto is trouwens ook mooi

  9. EJW zegt:

    Ben slecht in cryptogrammen maar kruiswoordpuzzels los ik graag op.

  10. Appelvrouw zegt:

    Henk,
    Dat was een kwestie van op tijd opstaan en genieten van de natuur. Eigenlijk heb ik er niets voor hoeven doen, alleen op een knopje drukken.

  11. Appelvrouw zegt:

    EJW, ik heb hem nogwel zo makkelijk mogelijk voor je gehouden.

  12. luuk1945 zegt:

    Vind jouw foto mooi, mooi zoals het licht van achteren komt. Nee, ik heb nog geen echt mooie van de teunisbloem 🙂

  13. Appelvrouw zegt:

    Luuk, dat is jammer, jij maakt ze steeds closer zodat je de meeldraden goed kunt zien. Ik ehb ze wel met vliegbeestjes er in waarop je het stuifmeel ziet maar ik heb geen macro.

Geef een reactie

