t Komt er alweer aan

Halloween bedoel ik.
We hebben deze Amerikaanse traditie zonder slag of stoot overgenomen.
Ik doe natuurlijk niet mee.
2016-10-21-haloween1

Vorig jaar ook al niet.

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op t Komt er alweer aan

  1. bentenge zegt:

    Ik doe ook niet mee.

  2. Rebbeltje zegt:

    haha ik ook niet maar wel op het blog πŸ˜‰
    Prachtfoto’s

  3. safealove zegt:

    Iehh.. nou nee.. laat maar! πŸ˜‰

  4. Ik ga verkleedt als horrorclown πŸ™‚ komt trouwens ook uit Amerika

  5. Skippy zegt:

    Brengt mij op een idee, ga er eens wat spectaculairs van maken.
    Heb in de schuur nog een oude motor staan, helemaal gespind en gewebt. De banden haal ik ervan af en bevestig daar de bezem aan die hier is blijven staan.
    Dus geen kling-kling belletjes in de lucht maar ik druk even op de hoorn.

    Hoop niet dat de bezem behekst is😬

  6. Appelvrouw zegt:

    – Bentenge,
    Goed zo.

    – Rebbeltje,
    πŸ™‚

    – Safealove
    Voor je t weet ben je ook de sigaar.

    – Henk J,
    Moet je je dan nog verkleden?

    – Artafterallart,
    Als decor voor halloween. Dat is ook sneu, ca. eens per jaar uit de doos mogen.

    – Skippy
    Kling kling is voor kerst dacht ik. Ook uit Amerika πŸ™‚
    Ik zal mijn verrekijker klaar zetten om jouw Schiaparelli voorbij te zien schieten.
    Hopelijk maak je wel een betere landing.

    Bezems zijn niet behekst maak je maar geen zorgen.

  7. Blewbird zegt:

    Zoals we al die Amerikaanse rommel overnemen.

  8. Corja zegt:

    Hallo, ween! Al dat overdreven gedoe, terwijl niemand meer weet waar het echt over gaat. (Net als bij alle ‘normale’ jaarfeesten, trouwens…) Aan mijn lijf geen p.. O, nee! Dat is weer zo’n ander vreselijk ‘feest’. πŸ™‚

  9. Appelvrouw zegt:

    – Blewbird,
    Vreemd he, dat we wel zin hebben in dat soort feesten maar een hoop heisa over het suikerfeest.

    – Corja,
    Ik kan me wel voorstellen dat men iets leuks wil, maar is dit leuk? Misschien als je er aan meedoet, zoals de meeste feesten vanaf de buitenkant overdreven of saai zijn.

  10. HteD zegt:

    jij hebt wel talent om mee te doen

  11. EJW zegt:

    Ik word al bang als ik Pipo tegenkom Dit soort horrorfeesten zijn niks voor mij.

  12. Appelvrouw zegt:

    – HteD,
    dankjewel voor het compliment, ik heb anders wel net vanmorgen mijn haren gekamd en op een klem gezet

    – EJW,
    Aan mij gaat het gelukkig voorbij, alleen via internet zie ik zo het een en ander

Geef een reactie

