Wow, dat is fijn!

appelsprong2

Het zeer aangename weer bedoel ik (moet toch ergens over praten…).

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Wow, dat is fijn!

  1. Rob Alberts zegt:

    Beide benen op de grond, is mijn motto ….

    Vriendelijke groet,

  2. Appelvrouw zegt:

    Rob, Met de benen in de lucht, is de mijne 🙂

  3. Aad Verbaast zegt:

    Heerlijk om de boel zo een beetje te laten vieren!

  4. Woww zeg … jij bent smeuïg tot op de bodem 🙂

  5. Appelvrouw zegt:

    – Aad,
    Gewoon doen met stramme knieën.

    – Henk J,
    Hahah… een beetje leven in de brouwerij!

  6. Rebbeltje zegt:

    Zit ik in je spam ???
    Weet bijna zeker dat ik hierop heb gereageerd anders was ik met mijn gedachten wel heel ver weg… 😉
    Leuke foto

  7. Appelvrouw zegt:

    Rebbeltje, nee hoor je zit niet in de spam. Ik zag ook later dat je hebt gereageerd onder de foto, zodat je bericht pas zichtbaar is als je op de foto klikt.

    Rebbeltje zegt:
    2016/09/18 om 19:58 (bewerken)

    Ha je hebt je uitgeleefd😉
    Appelvrouw zegt:
    2016/09/18 om 21:37 (bewerken)

    Rebbeltje, Beslist. Nu kom ik los!

  8. EJW zegt:

    Heerlijk, als je vleugels had ging je vliegen

  9. Appelvrouw zegt:

    Dan zou ik aangezien worden als drone, EJW

Geef een reactie

