Mijn rok waait op in de wind

blank
Mijn rok waait op in de wind.
Dat is alles,
niets om een heel logje aan te wijden.
2016-09-14-opwaaiende-rok

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

14 reacties op Mijn rok waait op in de wind

  1. Rob Alberts zegt:

    Stuur dat verfrissende windje maar door.

    Warme groet,

  2. wokkesplakme zegt:

    Wat in moai stofke, der komt dochs eltsenien op ôf !

  3. King Billy zegt:

    Een visuele ode aan Toon Hermans.

  4. kleinborkel zegt:

    ´Opwaaiende zomerrokken´: minstens zo´n mooie titel als opwaaiende zomerjurken. 😀

  5. Rebbeltje zegt:

    Ha die had je aan bij het punten van de bonen 😉

  6. Met wat snoer en een paar tentharingen kan je een Marilyn Monroe effect voorkomen

  7. LoverI zegt:

    Wit met zwarte stippen………..

  8. Appelvrouw zegt:

    – Rob,
    Dat heb ik gedaan.

    – Wokke,
    Oh en als iedereen zo is als ik, dan willen ze ook aan het stofje voelen.

    – King Billy,
    Zo de wind waait, waait mijn rokje

    – Kleinborkel,
    Volgens mij ben ik wel eens aan dat boek begonnen maar zal wel niet uitgelezen zijn.

    – Aad,
    Ik ben met de tijd meegegaan

    – Rebbeltje,
    Goed opgelet.

    – Henk J,
    Of de punten van de rok aan lange jarretels klemmen.

    – LoverI,
    dat is altijd handig als je je verveelt, dan ga je stippen tellen.

  9. King Billy zegt:

    Met einige fantasie: “Een ballon, een ballon, een ballonnetje in de wind” van Toon Hermans.

  10. Jokezelf zegt:

    Lekker loom logje 🙂

  11. Appelvrouw zegt:

    – King Billy, dat is een erg leuk liedje om dansend in een herfststorm te zingen.

    – Joke,
    🙂

  12. EJW zegt:

    Kan wel genieten van opbollende rokjes

  13. Appelvrouw zegt:

    EJW, gisteren bolde die tot over mijn hoofd, als ik hem had gedragen tenminste.

Geef een reactie

