Wat een R O T weer!

 

 

Ik mag het natuurlijk alweer niet zeggen maar wat een ROTweer! Zo onderhand heb ik last van zonnemoeheid. Het is of ik ingekapseld zit. Β  BAH BAH BAH!2016-09-8-rotweer-bargerveen

Dit bericht werd geplaatst in Uit in Eigen Land en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op Wat een R O T weer!

  1. luuk1945 zegt:

    πŸ™‚ Nou ik nog niet

  2. wokkesplakme zegt:

    As de sinne skynt dan skyn hy ek yn my ,it hat ynfloed op myn wΓͺzen…

  3. Rebbeltje zegt:

    Van mij mag die nazomer nog weken duren πŸ˜‰

  4. Appelvrouw zegt:

    – Luuk,
    πŸ™‚

    – Wokke,
    Dat ken ik niet, hou wel van zon op een koude winterdag of koele herfst. En ook wel als het 18 graden is. Maar heb nog nooit ervaren dat ik me beter voel door de zon. Het weer was me altijd best, en zeker geen onderwerp van gesprek omdat ik nooit begrepen heb waarom mensen vrolijk worden van mooi weer. Op mijn stemming heeft het weer geen invloed, alhoewel ik de afgelopen pakweg 2 jaar niet meer tegen de warmte kan, meer pijn, meer vermoeid en wil graag naar buiten maar het lijf wil niet mee.

    – Rebbeltje,
    Je wens gaat in vervulling.
    Ik denk dat ik een paar dagen in de kelder blijf.

  5. De mens is van nature een zonaanbidder maar met het klimmen van de jaren schijnen we minder flexibel te worden. Het is dan, of te koud, of te warm maar bijna nooit OK. Ik ga er vanuit dat in jou geval niet de leeftijd al een rol speelt. Ennuhh sterkte trouwens …. want het blijft nog even heerlijk nazomeren

  6. Appelvrouw zegt:

    Henk J,
    Dankje voor je medeleven. Als kind al wilde ik niet in de zon maar het moest.
    Later heb ik het wel vrijwillig gedaan, uren kon ik in de zon fietsen (zonnebaden is nooit een liefhebberij van me geweest), maar nu, ik ben 57 maar dat zegt niets over mijn biologische leeftijd πŸ™‚
    Ik heb nooit problemen met het weer gehad, en vind het ook wel een beetje lekker om te klagen zoals anderen klagen als het regent.

  7. Aad Verbaast zegt:

    Doe niet zo “rot”!
    Alhoewel. Ik kan er niet koud of warm van worden. πŸ˜‰

  8. Blewbird zegt:

    Ik ben het niet met je eens, maar je verzuchting is heerlijk.

  9. EJW zegt:

    Heerlijk, ik verheug me nu al op de volgende zomer

  10. Appelvrouw zegt:

    – Aad,
    Oh, maar nu is het echt mijn beurt om goed te klagen, anderen doen dat de rest van het jaar.
    Ik hou ook wel van rottigheid.

    – Blewbird,
    πŸ™‚

    – EJW,
    En ik ga er steeds weer vanuit dat ik niet altijd zo hondsmoe zal zijn met dit warme weer dus kijk ik ook wel een heel klein beetje uit naar een volgende zomer maar wil eerst wel de herfst en de winter.
    Maar doorgaans kijk ik vol verwachting uit naar de dag, als ik net wakker ben. Gewoon nieuwsgierig naar wat ik weer van mijn dag zal maken. Dat is al ver genoeg vooruit gezien.

  11. EJW zegt:

    Heel mooi

  12. Jokezelf zegt:

    Arme jij! Je voeten onderdompelen in een teiltje water wil nog wel eens helpen.

  13. Appelvrouw zegt:

    Joke, ik zou beter mezelf onderdompelen πŸ™‚

Geef een reactie

