Adonis

Hij is niet de enige in het land, deze Adonis, gisteren zag ik hem op het ijstijdpad bij de rustplaats bij de koppelsluis.

U bent gewaarschuwd heren: leer van zijn kunsten en ontdek kwaliteiten van uw vrouw die u onbekend waren.
Want u mag van mij aannemen dat uw vrouw niet zo uitgeblust is als ze zich gedraagt in uw aanwezigheid
omdat u de latent aanwezige verlangens niet weet uit te buiten.
Kijk wat deze Adonis doet, begrijp zijn kunst, doortast uw vrouw
zodat uzelf ook eens diepgaander kunt genieten van wat u ooit voor mogelijk had gehouden,
met uw eigen vrouw.
2016-09-7-drentse-adonis

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op Adonis

  1. King Billy zegt:

    Herinnert aan de grap uit de oude doos over een groep vrouwen die een trektochtje door een oerwoud maken. Een gorilla sleept een vrouw mee. Een zoektocht levert niets op, maar na een paar dagen keert de vrouw weer terug en wordt voor alle zekerheid in het ziekenhuis onder quarantaine gesteld. Nadat bezoek weer was toegestaan, treft een vriendin haar in diepe tranen aan en vraagt of ze haar kan helpen, waarop de vrouw antwoordt, “Verschrikkelijk, geen enkel levensteken. Hij laat niets meer van zich horen, komt niet op bezoek, hij belt niet, hij schrijft niet, niets van dat alles.”

  2. kleinborkel zegt:

    ‘doortast uw vrouw’… :-DDDD

  3. En maar graven en zoeken naar die vrouw

  4. Rebbeltje zegt:

    Dit moet ik even in laten werken 😉

  5. Aad Verbaast zegt:

    “Wat een beest!”

  6. Corja zegt:

    Van dit soort blogs geniet ik enorm! Het idee, de uitvoering, het beeld, het dubbelzinnig taalgebruik. Kortom: beestachtig goed!

  7. Mijn interpretatie van dit beeld laat een geboeide vrouw zien die luidkeels om hulp staat te schreeuwen. Ik vrees het ergste voor haar. Leuk detail is dat lichtpuntje op het oog van Adonis. Het maakt ‘m angstaanjagend echt. Zo’n soort vrouw ligt trouwens ook onder m’n bed maar die snapt inmiddels dat ze haar kaken beter stijf op elkaar houdt 🙂

  8. bentenge zegt:

    Juist ja !

  9. Appelvrouw zegt:

    – King Billy,
    Heel begrijpelijk 🙂

    – Kleinborkel,
    🙂

    – Katja,
    Terwijl ze in de keuken staat 🙂

    – Rebbeltje,
    Neem je tijd

    – Aad,
    Van beesten moeten we het hebben.

    – Henk J,
    Bij geboeide vrouwen denk ik niet aan dat ze om hulp schreeuwen maar om lust (maar dat zegt wellicht meer over mezelf)
    Onder jouw bed ligt hopelijk geen opblaasbare vrouw.
    Daar heb ik ooit eens iets leuks mee beleefd, wat een mogelijkheden!
    Maar als vrouw had je dan ook niets aan die eigenaar van die pop.

    – Bentenge,
    Ja, mee eens.

  10. Appelvrouw zegt:

    – Corja,
    Dankje 🙂

  11. EJW zegt:

    Ik heb altijd beweerd dat vrouwen van het beest in de man houden. Maar dit exemplaar lijkt de strot van die vrouw te willen doorbijten. Als je het mij vraagt iets te extreem hoewel ik tegenwoordig nergens meer van opkijk.

  12. Appelvrouw zegt:

    EJW, Ze strekt haar nek zelfs uit, ik vermoed toch dat ze net als ik, verrukt raakt van een beet(je) van hem 🙂

Geef een reactie

