Ongelooflijk

Het is ongelooflijk wat ik allemaal tegenkom hier op het IJstijdpad nabij Oranjedorp, in Drenthe.
In deze ijstijd is de dino niet zo groot was als ze ons altijd hebben wijsgemaakt.
Het was ook geen woesteling maar zo te zien een gezellig “huisdier”.
Of zou ik me verkijken en gebeurt er iets ongelooflijks?
2016- 09- 2- ongeloofelijk

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's, Sprookjes en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Ongelooflijk

  1. Rebbeltje zegt:

    Kreeg vandaag een foto van de kids die in drente zijn en ja hoor boven op die kei πŸ˜‰
    Maar of ze er ook dino’s onder zagen?
    Groetjes

  2. Rob Alberts zegt:

    Je hebt of de tijdmachine ontdekt of je bent door een tijdtunnel gegaan.

    Verbaasde groet,

  3. Je hebt ze wel weer mooi weten te plaatsen πŸ™‚ Volgens mij fluistert hij haar ondeugende dingen in haar oor

  4. Appelvrouw zegt:

    – Rebbeltje,
    Hopelijk zijn je kinderen daar niet aangevallen door enge monsters.

    – Rob, ik was in het nu πŸ™‚

    – Henk J,
    Hmmm. Dat zou mij ook niet verbazen. Zeker omdat hier afgelopen week een stel logeerde waar de liefde, maar ook ondeugendheid vanaf straalde.

  5. EJW zegt:

    En jij fietste er langs? Mag je blij zijn dat ze je met rust hebben gelaten. Zo’n mager scharminkel als op de foto daar zit niet veel vlees aan

  6. Appelvrouw zegt:

    EJW, nee, ik fietste niet, ik kroop over de grond πŸ™‚
    Ze hadden geen eigen wil.
    Die dino is mager? Nou, moet je mij zien!

  7. LoverI zegt:

    Niets ongelooflijks! Bestaat al jaren. Kijk maar naar Dino, het huisdier van Fred en Wilma Flintstone

  8. Wat maak jij toch altijd spannende dingen mee Appelvrouw, bij mij is het saai in Drenthe enkel reeΓ«n, eekhoorns en vogeltjes. Moet toch maar eens beter kijken!!!

  9. Appelvrouw zegt:

    – LoverI,
    Oh ja! Jij maakt het spannend.

    – Katja,
    Kom dan hier, zul je zien dat er een heel andere wereld voor je open gaat πŸ™‚
    Hier loopt s avonds ook een egeltje over het terras van de bloemen naar de groententuin. Heel schattig, hij neemt er alle tijd voor. Hier zitten veel vogels in de reuzentuin met reuzenbomen. Eekhoorntjes heb ik ook gezien hier vlakbij en reeen op internet.

Geef een reactie

