Agent Huppeldepup op tekenjacht

Het was een warme dag, u weet wel, zo’n dag dat de teken van de grassprietjes vallen.
Je kunt nergens kijken of overal zie je wel een teek, zelfs op de keien uit de ijstijd.
2016- 08- 29- Teek of Pokemon 1

Agent huppeldepup (uit privacy oogpunt noem ik geen namen) had die dag de taak om alle teken uit de ijstijd te verjagen.
Zijn scherpe ogen hadden de teek al van verre gesignaleerd en hij gaf zijn paard de sporen.
2016- 08- 29- Teek of Pokemon 2
Boven gekomen viel hij stijl achterover van zijn steigerend paard.
Was hij het nou echt?
Hij wist niet of hij een visioen had, tussen de poten van zijn paard door probeerde hij scherp te kijken naar de plek die hem had doen schrikken.
Had hij het goed gezien?
Voor hij het antwoord zeker wist raakte rolde hij van de ijstijd-rots naar beneden.
Was dit… was dit…
2016- 08- 29- Teek of Pokemon 3

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Agent Huppeldepup op tekenjacht

  1. Rebbeltje zegt:

    Ha een mooi verhaal en hopelijk komt er een vervolg 😉

  2. O wat een engerd, hopelijk komt de agent er weer levend uit

  3. bentenge zegt:

    Oh god, rechtsomkeer maken is de boodschap !

  4. EJW zegt:

    SUPERTEEK, binnenkort in de bioscoop

  5. Henk Bossema zegt:

    Misschien de dialoog aangaan?

  6. Lehti Paul zegt:

    Je bent een kunstdame pur sang!
    In woord en beeld.

  7. Rob Alberts zegt:

    Ik kom weinig in jouw omgeving.
    Maar op jouw blog weet je mij telkens te verbazen ….

    Zonnige groet,

  8. Inderdaad .. een cycloop 🙂

  9. Appelvrouw zegt:

    – Rebbeltje,
    Ik maak geen soaps🙂

    – Katja,
    in het echt ziet ie er nog enger uit. Als je weer eens bij me komt mag je hem aanraken.

    – Bentenge,
    Jaja, dat dacht het paard vast ook door te steigeren

    – EJW,
    LOL

    – Henk Bossema
    Sinds ik naast “bepaalde” buren woon weet ik dat de dialoog het er niet altijd beter op maakt.
    Ik begin er nooit meer aan.

    – Lehti Paul,
    Je bent bevooroordeeld🙂

    – Rob,
    Vermoedelijk maakt de omgeving weinig uit, waar ik ook ben, er is altijd wel wat te beleven.
    Behalve nu, maar dat is een ander verhaal.

    – Henk J,
    Ohhh! Ik dacht een pokemon😦

Geef een reactie

