Herinnert u zich nog de Bonenstaak?

Dit is een echte bonenstaak.
Aangetroffen in de tuin van HteD toen ik een maaltje bonen aan het plukken was.
2016- 08- 23-bonenstaak

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Herinnert u zich nog de Bonenstaak?

  1. Rebbeltje zegt:

    Ha jij vind beren in de natuur en zonaanbidders tussen de bonen ๐Ÿ˜‰
    Ziet er wel gezellig uit ๐Ÿ™‚
    Groetjes

  2. Lehti Paul zegt:

    Als ze mij bij de slimste mens zouden vragen wat ik kan vertellen van de bonenstaak, zou het oorverdovend stil blijven. Dan is het extra fijn dat er appelvrouwen bestaan die er voor eens er voor altijd SM spelletjes in een groentetuin aan weten te koppelen.

  3. Aad Verbaast zegt:

    Bulletje B. hier aan het werk geweest?

  4. Appelvrouw zegt:

    – Rebbeltje,
    Ik vind van alles ๐Ÿ™‚

    – Lehti Paul,
    ๐Ÿ™‚
    SM zit overal in.

    – Aad,
    Bulletje Bonestaak: de onderwerping, sluit ook aan bij Lehti Paul ๐Ÿ™‚
    http://www.catawiki.nl/catalogus/strips/series-helden/bulletje-en-boonestaak-de-wereldreis-van/2266263-de-onderwerping-van-den-menscheneter

  5. LoverI zegt:

    Twee tegelijk!!! ๐Ÿ™‚

  6. Appelvrouw zegt:

    LoverI,
    Op 1 boon kan ze niet lopen.

  7. EJW zegt:

    Twee tegelijk en er kan nog een derde bij. Bonestaak doet me denken aan Bulletje en Bonestaak ,een strip die ik vroeger las Ik was niet zo’n stripfanaat maar maar B&B vond ik leuk, net als Sjors en Sjimmie. Sjimmie zou nu niet meer kunnen, het was een dom negerjongetje met dikke lippen en een gebrekkig taalgebruik.

  8. Appelvrouw zegt:

    EJW,
    Ik ken de strips niet, maar heb wel op internet heel wat leuke boekjes gezien, met prijzen rond de 150 euro!
    http://www.catawiki.nl/catalogus/strips/series-helden/bulletje-en-boonestaak-de-wereldreis-van/2266263-de-onderwerping-van-den-menscheneter

    Sjimmie mag niet meer, maar hier staan nog wel Afrikaantjes in de tuin ๐Ÿ™‚

Geef een reactie

