Monoloog over zwemmen

Geen discussie maar een monoloog.

In het zwembad mag je niet in je overall of fietsbroek zwemmen.
Wel mag je al je littekens showen, je vetrollen latten blubberen en je boobs met een veel te laag decolleté met een gleuf zodat het lijkt of je billen aan de voorkant zitten.
Daarom ga ik niet naar het zwembad!
Ik walg van al dat afstotelijke spul waar je ook nog eens tegenaan botst.
Doe mij maar een mooie outfit
http://www.friese-producten.nl/kleding/fries-feestpak-morphsuit.html

friese_morphsuits

als iedereen dat deed was het veel mooier in het zwembad.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Monoloog over zwemmen

  1. Het Friesche patriotisme ligt er wel een beetje dik bovenop bij deze outfit. En ik heb al zoveel moeite met die taal

  2. Blewbird zegt:

    Ah, een boerkini! Ik kom nooit in een zwembad en in zee zwem ik zonder.

  3. Appelvrouw zegt:

    – Henk J,
    Met Fries heb ik geen probleem. Als je zo’n outfit draagt hoef je niets meer te zeggen.

    – Blewbird,
    Nee nee, het is een morphsuite. Ik doe niet aan politiek of religie.

  4. als het lycra is okee, maar van katoen kom je er niet mee het zwembad in, want veel te gevaarlijk op de glijbaan, katoen glijdt niet, achteropkomende dalers met lycra botsen tegen je op en verliezen tanden op je ruggengraat of nog meer. Als er geen glijbaan is, mag het ook van katoen. Disculpe, een beetje een technisch verhaal, een beetje off the recordl..

  5. Appelvrouw zegt:

    Jankorsenbrink,
    Zo’n katoenen gebreid badpakje wordt ook al snel te groot in het water.

    Je reactie is niet ondragelijk technisch, het is info. En dat is welkom. Ik maak er uit op dat een blauwe overall niet geschikt is 🙂

  6. Appelvrouw zegt:

    Voor wie niet van Fries houdt kan altijd nog oranje dragen

  7. Aad Verbaast zegt:

    Zitten er ook kleppen in voor als je even in hoge nood zit?

  8. LoverI zegt:

    Fryslân boppe!

  9. Appelvrouw zegt:

    – Aad,
    bij watersnood gewoon in je broek plassen in het zwembad, doen topsporters ook, las ik laatst.

    – LoverI,
    Drenthe yn a groppe… euh, nee!

  10. LoverI zegt:

    Grins!!!!!

Geef een reactie

