Vallen en opstaan

Mijn “vakantie” moest ik ruim een week geleden al afbreken wegens last van een niersteentje en een ontstoken enkel.
En… ik kwam er niet in, kamperen lukte gewoon niet, genieten werd afzien, ontspannen inspanning.
Gelukkig heb ik nog wel 2 lange fietstochtjes gemaakt om op terug te kijken.

Je moet er toch niet aan denken dat je vanwege je ontspanning, na een jaar werken, in een tent of caravan op vakantie moet.
2016- 08- 16- vakantie
Nu weet ik waarom ik eerder altijd thuis bleef.

Maar ondanks mijn mankementjes ga ik toch weer weg.
Logeren in Drenthe,
want met vallen en opstaan kom je altijd wel ergens,
dat weet ik na 30 jaar zeker.
2016- 08- 16- vallen en opstaan

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Vallen en opstaan

  1. bentenge zegt:

    Vallen en opstaan, yep, ook wel leven genoemd 🙂

  2. Aad Verbaast zegt:

    Huh?! Plots in een tent?

  3. Appelvrouw zegt:

    – Bentenge, nou… ik ken mensen die nog nooit gevallen zijn. Onvoorstelbaar? Ze zijn er toch. ManB heeft nog nooit iets ergs meegemaakt, op een virus na die hij in Indonesië opliep. Dat is echt het ergste. En zijn ouders net zo, alles is ze voor de wind gegaan, zelfs hun gezondheid.
    Toch leven zij ook.

    – Aad,
    Jij ziet ook alles!
    niet plots, eerder kampeerde ik in de tent, dat is veel avontuurlijker. In gedachten doe ik het nog wel eens, vooral als ik me verveel in de caravan.

  4. Je speelt echt een rol van ma Flodder op foto 1. Helemaal geweldig in je witte sportsokken 🙂 Foto 2 vindt ik een knappe prestatie … nog 10x opdrukken graag 🙂

  5. Appelvrouw zegt:

    Henk J,
    Dankje voor het compliment van ma Flodder. Zij heeft het verder geschopt dan ik.
    Witte sokken draag ik al vanaf mijn kindertijd, ik kan niet zonder.
    Opdrukken kan ik niet meer, maar gewichtheffen lukt wel, al is mijn halterstang met gewichten er aan slechts 7,5 kilo 😦
    Zo’n kei moet dan ook wel lukken.

  6. reinejragolo zegt:

    Het is geweldig om in een tent tent te slapen.
    Maar ja wat als het thuisfront het al in de rug krijgt bij het zien van een graspol?

  7. Appelvrouw zegt:

    Reine, in de tent had ik wel een luchtbed, comfortabel slapen gaat voor alles. Jouw thuisfront hoeft toch niet op de harde grond te slapen?
    Als ik de tent zo zie zou ik dat zo weer willen. Maar mijn lijf niet, die heeft er echt geen zin meer in. Comfort is toch wel fijn, een topmatras op het luchtbed, en op hoogte in plaats van vanaf de grond opstaan met de pijn in mijn heupen.
    En ik ga niet vertellen hoeveel nachten ik met pijn geslapen heb toen ik met een kruiptentje achter op de fiets zo nodig op “vakantie” moest. Afschuwelijk.

  8. Rebbeltje zegt:

    Slapen op een luchtbed is ook al moeilijk…je ligt er meestal naast.
    Kamperen moet je leren 😉
    Heb maar op volgen geklikt…wat ik lees bevalt me wel 🙂
    Groetjes

Geef een reactie

