Inn 4 love? (18+)

kijkwijzer

Ontspanning op hoog niveau, staat op op de website van Inn4love in Wagenborgen.
Ik denk dan aan hemelse sferen.

Ooit had ik met een vriendin een afspraak om er naar toe te gaan. Die hemelse sfeer wilde ik ook wel eens meemaken.
Vond bij de kringloop een prachtig hupsig bruin satijnen jurkje met leuke sliertjes over de boezem, want de kleding moet in stijl zijn.
Nou ben ik verre van een stijlvrouw, heb totaal geen gevoel voor uitdagende kleding.
Ook mijn bergschoenen passen onder zo’n jurk niet en mijn voeten zijn eigenzinnig, die vertikken het iets smallers aan te trekken.
“Doe dan teenslippers aan”, hielp vriendin meedenken.
Het was winter!

Toen maakte ik me ook wel ongerust over ondergoed want in een directoire word je wellicht zo weer naar huis gestuurd.
Maar zo’n broekje zou ik wel durven dragen, dit is toch veel mooier dan die kunststof lapjes!
“Och,” hielp vriendin weer mee, “het maakt echt niet uit, een fluttig kanten slipje van de wibra is echt goed genoeg.”
“Daar past mijn kont nooit in!” verdedigde ik me.

Inn4love heeft ook gangbang, eerst dacht ik dat je dan door een gang liep en bang gemaakt werd door enge monsters die je wilden overal betasten; onder je voeten, op je knieën, aan je handen, je hals, noem maar op, je kunt het zo gek niet bedenken of ze willen het wel, dacht ik, en natuurlijk doen monsters het allemaal lekker, niet zoals mannen.
Ik kreeg een kleur van enthousiasme. Dat waren nog eens echte hemelse taferelen (of sferen, net wat je wilt).
Maar internet leerde me dat het een groepsverkrachting is, en daar hoef je toch niet voor naar zo’n club! Ik heb mijn portie verkrachting wel gehad in het mijn leven.

Nou goed, de dag naderde, ik riep moed in van hoger hand en hoopte dat ik aan de verwachtingen van gretige mannen kon voldoen, mezelf kennende zal het niets worden en zag ik mezelf weer als een muurbloempje in plastic veranderen. Made of plastic, zo zou alles voelen.
Maar vriendin praatte op me in: “Je hoeft niets, je mag ook alleen kijken.”

Ik dacht nog aan toen ik op mijn 25e met een vriend meeging naar een parenclub omdat hij als man alleen er niet in mocht. En de mannen in mijn tepels knepen alsof ze wilden weten of die echt zijn.
Ik walgde van die kerels die niets deden wat ik lekker vind en daarom ging ik maar met een vrouw spelen die lekker passief was maar heel actief ontving. Maar op een gegeven moment had ik toch echt geen idee meer wat ik nog moest doen en gelukkig viel er toen een vent uit de lucht en schoof zo in haar en kon ik weg.
Daarna had ik geen idee meer wat ik nog moest doen.
Vrouwen boeiden me niet, leuk om een keer de macht over haar genot te hebben gehad maar daar hield mijn interesse op. En mannen… ja, daar heb ik toch altijd wat tegenstrijdige gevoelens bij. Als ze hun sex opdringen krijg ik de behoefte om met een leren laars met hoge hak over ze heen te lopen. Omdat ik zoiets niet heb raak ik meestal in spagaat.

Inn4love is natuurlijk ruim 30 jaar later, de mannen zullen toch onderhand wel geleerd hebben dat je …
Ach nee, naar zo’n club ga je niet voor de nabijheid van iemand die je met gebaartjes en eventueel woordjes, ongeacht welke taal, en innerlijke kracht weet te krijgen waar hij wil, en waar ik wil zijn,
en zeker niet voor love.
Love wordt weer eens verwisseld met sex.

Nog 2 dagen.
Ik kreeg het benauwd, begon te denken: 3 tubes glijmiddel…
“Hou es op met denken,” probeerde vriendin met te kalmeren, “je overgeven, er gebeuren geen dingen die jij niet wilt.”
Daar ben ik niet zo zeker van, mezelf kennende.

inn4love

Dit bericht werd geplaatst in Affaires of wat daar voor door kan en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op Inn 4 love? (18+)

  1. Rob Alberts zegt:

    Mag ik passen ….

    Verontruste groet,

  2. Lehti zegt:

    Alles is made of plastic, iedereen voelt zich in spagaat en bekeken en misplaatst. Misschien helpt dat om de humor van zo’n plek in te zien. Niemand mag aan je zitten op plekken waar jij dat niet wil. Maar mocht je dat wel willen, dan wens ik je een fantastische avond vol hemelse sferen. En als jij alleen aan anderen wil zitten, vragen kost niks. In de kroeg is duidelijk zijn vooral handig, op zo’n plek een absolute must. Er moet niks. Hopelijk ook niet van jezelf. 😉

  3. Aad Verbaast zegt:

    Inn-4-love? Waarin?

  4. bentenge zegt:

    Dit is een ferm stukje hoor. 18+ mijn dinges 🙂

  5. Je steigert nog niet van enthousiasme. ‘How deep is your love’ vroeg ooit eens iemand aan me ….. Euhh ….. zo om en nabij de 17 centimeter

  6. Appelvrouw zegt:

    – Rob,
    je mag ook de andere kant op kijken.

    – Joke,
    Zeg dat. Het zweet van je voorhoofd deppend.

    – Lehti,
    Kijk, zulke ferme taal kan ik gebruiken 🙂

    – Aad,
    Inn 4 sex volgens mij.

    – Bentenge,
    dus zo oud ben je al? 🙂

    – Henk J,
    LOL, dat is een mooi antwoord, en volgens mij heel mannelijk.

  7. LoverI. zegt:

    Gewoon een kuisheidsgordel omdoen en de sleutel afgeven aan ManB.

  8. Appelvrouw zegt:

    LoverI, ik zou liever een harnas dragen en de sleutel aan een lover te geven, die natuurlijk mee moet…

  9. Spannend Anna en ik die de hoer speelde val helemaal stil maar vind het wel spannend

  10. Appelvrouw zegt:

    Katja, jij speelde het alleen maar veilig met je kleren aan voor publiek 🙂

  11. Klopt Anna dat is totaal is anders en ben dan ook nog nooit in een parenclub beland, zo degelijk ha ha

  12. Appelvrouw zegt:

    Katja, nou wees maar degelijk. Ik ben alleen op mijn 25e in zo’n club geweest met een vriend. Maar daarna nooit meer. En daar heb ik ook nooit naar verlangd, volgens mij voegt het niets (goeds) toe aan mijn innerlijke groei 🙂

Geef een reactie

