Nóg een deken erbij?

Net lekker kampeerweer…
is ManB ziek met verhoging, 39.6.
Euh natuurlijk, ik kom direct naar huis gesjeesd, 17 km 1 uur.
Ja nog steeds flink verhoogd. Urine nog net voor 10 uur ingeleverd.
Dikke pareldruppenzweet van zijn gezicht gebet.
Lieve woordjes toegesproken: “Komt allemaal wel weer goed schat, nu het vrouwtje voor je gaat zorgen.”
Poulet gekocht en daar bouillon van getrokken.
Medicijnen gehaald.
“Lig je goed, lieverd, nóg een deken erbij?” ziek

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Nóg een deken erbij?

  1. Rob Alberts zegt:

    Sterkte voor ManB !!!

    Jouw vakantie is dus een opgeschort …

    Beterende groet,

  2. Appelvrouw zegt:

    Rob, ManB komt er wel overheen. Als het hierbij blijft.

    Mijn vakantie gaat over een paar daagjes wel weer verder. Maar ben de zin kwijt.
    Thuis is het toch wel erg comfortabel (ManB doet altijd de afwas)

  3. De foto van het menselijk stofwisselingssysteem doet me vermoeden dat deze liefde door de maag gaat hoewel de eetlust redelijk getemperd wordt door 39,6 🙂 Beterschap voor je mannetje

  4. Appelvrouw zegt:

    Henk J, Dat heb je mooi vertaald. Zo is het.
    Ik heb hem je wensen overgebracht en hij fleurde helemaal op… volgens mij is hij nu beter…
    Inmiddels is zijn temperatuur naar 39 gedaald, hij steekt dat ding om de paar uur in zijn mond maar vanavond heeft hij ook 2 hapjes van mijn groenten en rijstemie in zijn mond gestoken.

  5. EJW zegt:

    Waar zou ManB zijn zonder zo’n lieve vrouw. Beterschap voor hem en ook sterkte voor jou, Appelvrouw

  6. Appelvrouw zegt:

    EJW, ik zeg altijd dat hij dan ergens anders zou zijn.
    Dankjewel voor de besterschaps sterkte wensen, het gaat heel goed met mij.

Geef een reactie

